Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous

MonThe

Anbefalte innlegg

Owæh, jeg er så stressa for tida. Fokus på kosthold, men treningen for tiden er å løpe etter lillemann (som ikke er i ro et sekund ) og flytte på ting/pakke ut av esker. Føler vi aaldri blir ferdig :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veiedag og ned 1,3 kg :hoppendeglad: ..flyttesjau og travel baby holder vel forbrenninga i gang :5:

Dvs totalt ned 12,3 kg!! :bolledeig:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink! :hoppe: Du imponerer! :jepp:

Takk :5:

-------

Her går det greit med kostholdet, men det er fortsatt stille på treningsfronten. Jeg har rett og slett ikke overskudd, og all "ledig" tid går med til div i huset. Men i dag har vi fått unnagjort overtakelsen av gamleleiligheten, og vi har en plan for hva som skal gjøres når i nyhuset. Mao -- jeg er ikke så stressa lengre ;)

Men på mandag starter jeg på runde 2 av Ripped :opplyser: Nå har jeg sagt det høyt, så da må jeg!! *kan hende jeg trenger å bli mint på det*

Var frestn å kjøpte meg en ny bukse + kjole i helga. For første gang på årevis kjøpte jeg ei bukse i str 31 i livvidde (strechbukse, så str stemmer nok ikke heelt ) , og en kjole i str 38 (var riktignok stor i størrelsen, men allikevel ;) ) Det er ikke så mange månedene siden jeg ikke fant meg bukse på "vanlige butikker" som Vero Moda, Only etc, og det er såå deilig! :nigo:

Finfin dag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Heeei!

Lenge siden jeg har vært innom! Du er jammen flink!! Over 12kg!! Du kommer til å føle deg fantastisk på den store dagen!!!!

Tåa bra? Og startet du på Ripped i går? Hvis ikke, her er en påminnelse på at du nå skal i gang igjen! :gjeiper:

Ammer du fortsatt? Her raser kiloene og jeg nærmer meg 5 kilo under der jeg var før graviditeten, og burde vel ikke gå ned noe mer nå... Hadde aldri trodd jeg skulle få det problemet, men er veldig spent på hva som vil skje når jeg slutter å amme... Ellers så har jeg lyst til å bygge mer muskler - har nok en del mindre nå enn før... :sjenert: Kanskje jeg skal prøve meg på Ripped? Jeg kan ikke så mye om det, men hvordan er det med antall repetisjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Heeei!

Lenge siden jeg har vært innom! Du er jammen flink!! Over 12kg!! Du kommer til å føle deg fantastisk på den store dagen!!!!

Tåa bra? Og startet du på Ripped i går? Hvis ikke, her er en påminnelse på at du nå skal i gang igjen! :gjeiper:

Ammer du fortsatt? Her raser kiloene og jeg nærmer meg 5 kilo under der jeg var før graviditeten, og burde vel ikke gå ned noe mer nå... Hadde aldri trodd jeg skulle få det problemet, men er veldig spent på hva som vil skje når jeg slutter å amme... Ellers så har jeg lyst til å bygge mer muskler - har nok en del mindre nå enn før... :sjenert: Kanskje jeg skal prøve meg på Ripped? Jeg kan ikke så mye om det, men hvordan er det med antall repetisjoner?

Heii :vinke:

Jaa, håper det, gleder meg iallefall noe innmari til å prøve kjolen på neste gang :rodmer: Ammer fortsatt ja, så får nok endel "gratis" der :jepp: ingen fare for å bli for tynn jeg da (:fnise:) , men skjønner tanken din - det er viktig med en sunn kropp, som man trives i! :jepp: vil også bygge muskler, jeg har jo tatt av endel, og nå øyner jeg håpet om å bli strammere!

...starter på Ripped NESTE mandag, da er det bare å minne meg på og heie! Når det gjelder antall rep på styrkedelen på Ripped så vet jeg ikke ant. Har aldri har telt, men antar det er noe sånt som 12-15, type flere rep-mindre vekt. Anbefaler deg å prøve, om du ikke liker det så har du iallefall fått deg en liten Treningssøkt ;)

Og den der h*lvetes tåa er fortsatt ikke bra, den ble mye verre men er nå på bedringens vei med lapis/fusidin/rensing. Men det må bli trening uten sko :sjenert:

Finfin dag til deg Ripsy :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herleg det må vere å få på seg klede i mindre størrelser! Det er nok ein god følelse! :jepp:

Eg har to bossekkar oppe på loftet fulle med klede som enten har blitt for små eller som eg har kjøpt for små med vilje, fordi "eg skal jo slanke meg!" :fnise: Gler meg til å ein gong få åpne sekkane og bruke kleda igjen :)

Eg skal heie på deg når du skal til med Ripped! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! Har lest en del i dagboken din og blir inspirert!

Og at du har fullført 30 days shred er fantastisk, jeg har begynte med det 3 ganger men gir opp hver gang.

Så du er flink :jepp:

Men du har ikke skrevet hvor mye du veide da du begynte å slanke deg, er det noe du ikke ønsker og fortelle eller er det bare jeg som ikke finner det i dagboken? Hadde vært spennende å høre.

Lykke til videre og du kommer sikkert til å se nydelig ut i brudekjolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herleg det må vere å få på seg klede i mindre størrelser! Det er nok ein god følelse! :jepp:

Eg har to bossekkar oppe på loftet fulle med klede som enten har blitt for små eller som eg har kjøpt for små med vilje, fordi "eg skal jo slanke meg!" :fnise: Gler meg til å ein gong få åpne sekkane og bruke kleda igjen :)

Eg skal heie på deg når du skal til med Ripped! :jepp:

Det er herrlig! :jepp: Hoho, to søppelsekker fulle av for små klær -- det må være bra motivasjon til vektnedgang det, er jo en helt ny garderobe det :jepp: Ja, hei ivei, tror jeg trenger det! :wink: Skal ikke "slenge deg med" å sette igang med Shred`en?

:klem:

Så flink du har vært! Har lest en del i dagboken din og blir inspirert!

Og at du har fullført 30 days shred er fantastisk, jeg har begynte med det 3 ganger men gir opp hver gang.

Så du er flink :jepp

Men du har ikke skrevet hvor mye du veide da du begynte å slanke deg, er det noe du ikke ønsker og fortelle eller er det bare jeg som ikke finner det i dagboken? Hadde vært spennende å høre.

Lykke til videre og du kommer sikkert til å se nydelig ut i brudekjolen:)

Heeii :vinke: Så koselig med et nytt "fjes" :)

Så gøy at jeg kan inspirere! Kanskje du slenger deg med på Shred`en på nytt, mens jeg starter på runde 2 av Ripped? :trene: Hvor langt har du kommet på Shred`en? Og hvorfor gir du opp?

Har ikke skrevet noen plass hvor mye jeg veide/veier. Har litt noia for at noen skal vite, av en eller annen grunn :sjenert: Men kan si at jeg var på 80tallet, og nå er på 70tallet. Og vil ned på 60tallet :tongue:

-----

Fredag, veiedag, og usj -- 100 gram opp :frown: Er ikke så veldig overrasket, og tenker som så at det ikke alltid kan gå nedover. Men til neste fredag skal det gå andre veien, og jeg kjenner det skal bli godt å komme igang med trening på mandag! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 gram er ingenting! Det er berre å tisse 1 dl så har du tatt det av igjen :fnise: Tipper neste fredag blir kjempebra :jepp:

Eg skulle gjeeerne slengt meg med og gjort Shred'en.. Men foreløpig så går det ikkje, pga unge, middag, mann og alt for dårleg tid på kveldane. Eg må få litt meir rutine på det å vere småbarnsmamma :fnise: Kanskje guten min kan leike seg på trimrommet medan eg puster og peser?! :) Men eg SKAL gjere den ein gong, for eg likte den veldig godt! :jepp:

Håper du får ei god helg! :klemmer:

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....lister meg stille inn, mens jeg ser "slankekrigen", og tenker på at jeg ikke har startet opp igjen med Ripped :sjenert:

Har ingen unnskyldning, men har valgt å nyte finværet utendørs mens lillemann har sovet på dagen. Har trillet 2 turer på ca 50 min da, og heftig :sengekos: (:fnise:), så litt trening har det vært :wink: mannen skal på møte imårnkveld, da skal jeg ta ei økt :opplyse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 1/6 Level 1 unnagjort -- wohoo! :hoppe:

Helt ør i hodet etter økta, og klarer ikke helt å kjenne at jeg synes det var noe lettere enn sist jeg jeg var igjennom Ripped. Men, jeg har tilbragt hele dagen i solsteken og i tillegg er det sikkert 30 grader her inne på stua, så det kan ha noe med saken å gjøre. Uansett, superfornøyd med å være igang igjen!! :trene:

Og, starta dagen med en liten times trilletur i strålende solskinn, etterfulgt av en skål med All Brans med årntlie jordbær oppi, mm! :sikle: Sommer er fantastisk! :sol:

Nå roper dusjen på meg, måtte inn her og skryte med en gang :fnise:

Finfin kveld til alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :jepp: Du kjem til å vere i superform når du er ferdig med Ripped denne gongen :)

Håper du får ei fin helg og at sola skin massemasse :) (Eg elsker når sola kjem etter ein lang og traurig vinter :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :jepp: Du kjem til å vere i superform når du er ferdig med Ripped denne gongen :)

Håper du får ei fin helg og at sola skin massemasse :) (Eg elsker når sola kjem etter ein lang og traurig vinter :) )

Takk!! :du er også flink! :5: Good helg ønskes til deg og dine også! :klemmer:

----

Økt 2/6 unnagjort! Synes det var litt lettere i dag enn i går. At det var såå tungt i går hadde nok med en lang dag i sola og gjøre ja! Sammenlignet med sist gang klarer jeg nå mer eller mindre og henge med på alle øvelsene uten å gjøre de "modda" øvelsene. Jeg klarer tilogmed første runde med pushups på tærne! :hoppendeglad:

Eller 40 minutts trilletur.

(så mye lettere når det er vær til gå i flip-flopper, da er det med ett så mye enklere å ha en betent tå!)

Gleder meg til å se framgang. Denne gangen har jeg et lite håp om å få litt muskler :trene:

Tenker jeg kjører samme opplegg som sist, med 6 runder av hver økt, med lør og søn som hviledag. Godt å legge fra seg "Må-treninga" i helgene synes jeg. Så får jeg heller være flink til å holde meg i aktivtete på andre måter :jepp:

Nå, dusj -- så kyllingfilet på grillen med masse salat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 3 :hoppe: tungt, men helt greit, så er nok i litt bedre form enn sist jeg var gjennom det :wink:

Tenker jeg kjører to økter til på Level1 (isteden for tre) for deretter å hoppe over på Level 2 - litt mer utfordring :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ingen trening lørdag, søndag eller i går (var jo på en måte søndag :sjenert: ) , men har vært masse ute, gått turer og luka ugress til den store gullmedaljen, så ingen dårlig samvittighet ;)

Økt 4/5 unnagjort i dag, tungt, men greit. Sliter fortsatt med side-lunges-øvelsen (husker jeg ikke fikk den til første gangjeg tok Ripped heller), har virkelig store problemer med å koordinere hendene og føttene samtidig på den øvelsen. Har moderert den slik at jeg først gjør "utfallet", for deretter løfte vektene. Får rett og slett ikke til å gjøre det samtidig :ler:

Ellers en times trilletur i dag :tommelsmil:

Økt 5/5 i morgen, og gleder meg til å starte på Level 2 i overimorgen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femte og siste økt på Level 1 er ferdig -- Level 2, here I coooome! :nigo:

...gruer meg litt, for mener å huske at styrkedelen var pyton, men tør ikke bla meg bakover i boka her inne å se :ler:

I kveld er det tapaskveld og vin med venninnegjengen, så i morgen må det virkelig trenes :wink:

Finfin onsdag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 1/5 på Level 2 unnagjort - tunge styrkeovelser, men absolutt overkommelig :jepp:

Mye usunne ting i matveien i går/dag da - tapaskveld i går, med både oliven, brød, tacoboller ++, og rundstykkelunsj m bestis + persmøte på nyjobben m/gulrotkake i dag :sjenert:

Kjenner jeg gruer meg litt til veiing imårn,pga matinntak, og siden de 2 siste ukene har vært superdarlige ift vektnedgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...