silverdoe Skrevet 1. juni 2012 #201 Del Skrevet 1. juni 2012 Hmm... ned 100 fram. For en vits :/ 100 gram ned er betre enn 100 gram opp! Det blir jo 5,2 kg i året da Skjønner at det er litt nedtur når du har hatt så mange fine veker..men ikkje gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #202 Del Skrevet 1. juni 2012 100 gram ned er betre enn 100 gram opp! Det blir jo 5,2 kg i året da Skjønner at det er litt nedtur når du har hatt så mange fine veker..men ikkje gi opp! 5,2 kg i året er for tregt for min del altså, men takk for oppmuntrende ord ------ Øk 2/5 ferdig. Deilig å få ut litt frustrasjon gjennom treninga. Er i dritthumør i dag. Usj. Meeen, nå er mannen straks ferdig på jobb, og da blir det fredagstaco og sofakos. Hjelper ikke akkurat på vekta, men er akkurat hva jeg/vi trenger etter en travel uke God fredag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 1. juni 2012 #203 Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe, ja, litt treigt med berre 5 kg i året Men etter 4 år: 20 kg - det er ikkje så verst Kos dykk masse med fredagstaco (vi bruker lurdagstaco ) og sofakos! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #204 Del Skrevet 1. juni 2012 Var frestn til legen med den der h*lvetes tåa igjen i dag -- hun sendt henvisning til oppfølging på kir.pol igjen. Håper de klarer å fikse det, og at det rekker å gro til bryllupet om 5 uker. Hvis ikke ser det mørkt ut for mine nydelige, høyhælte brudesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 3. juni 2012 #205 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei, er innom og hilser på etter gammelt. Det store dagen nærmer seg med stormskritt! Er alt under kontroll? Og passer kjolen? Håper tåen snart begynner å oppføre seg. Ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #206 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hei, er innom og hilser på etter gammelt. Det store dagen nærmer seg med stormskritt! Er alt under kontroll? Og passer kjolen? Håper tåen snart begynner å oppføre seg. Ha en strålende søndag! Trivelig med besøk Tjaaa.... tror det Skal prøve kjolen imårn, er så speeent Den har snøring i ryggen så kan justeres ganske mye opp og ned, og sist jeg prøvde den (i mars) satt den fint, og er jo noen kilo siden det Den der tåa, hmrph, er et kapittel for seg selv finfin uke til deg ------ Økt 3/5 unnagjort. Synes å merke at jeg er i bedre form enn sist altså! Juuhuu! Ellers har vi trilla i 1,5 time i dag! *bli kvitt ostepopen og pizzaen fra i helga* Ellers er det skjerpings på kostholdet. Har lissom tenkt at jeg har vært ganske flink å spise sunt. Men når jeg har summert litt oppi hodet mitt så har jeg egentlig gått å småspist en del i det siste. Og det har blitt et glass vin her, og ett glass vin der. Så nå er det ful skjerpings. Igang med å skrive opp alt jeg spiser igjen, for å klare å holde fokus. Så, dagens matinntak sålangt; Frokost: 1 smoothie med banan, jordbær, havregryn og frokostjuice Mellom: 1 beger Tineyoghurt + kaffe Lunsj: Thaisalat (på kafe), med kyllingfilet Mellom: Yoghurt + kaffe Enda en mellom (etter trening): Smoothie med banan, jordbær og frokostjuice Middag: 2 skåler med tomatsuppe med kylling/kalkunpølse Dette skal bli en bra uke! Endret 5. juni 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #207 Del Skrevet 4. juni 2012 Mannen har foresten kjøpt sykkelvogn (som også kan brukes som joggevogn), nå blir det ut på tuuuur! Gleder meg til den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #208 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Da er jeg ferdig med dagen økt, økt 4/5 Dagens merkbare framskritt; Jeg tok noen av de crunch-push-upsene på tærne (resten på knærne, men allikvel framskritt å klare noen ), juhuu!! I tillegg en halvtimes trilletur med lillemann. Dagens matinntak: Frokost: Et beger yoghurt + kaffe Lunsj: En skål med "4korn" (synes foresten den smaker fuglemat ) med xtra lettmelk og en neve rosiner Mellom: 1 banan + kaffe - spiste ca 1 fiskekake med litt potet sammen med lillemann når han spiste middag (modell-læring, er det ikke? ) Middag: 2 torillalefeser med salat, salsa og kyllingkjøttdeig Finfin dag til alle Endret 6. juni 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #209 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hei hei Prøvde brudekjolen min i går, og den er nyyyyydelig Får en skikkelig "timeglassform", og jeg ser godt at jeg har gått ned i vekt, og at det gjør kjolen enda mer fantastisk! Men, de 3 siste kiloene som jeg hadde tenkt å gå ned, tror ikke det er så lurt allikevel mtp kjolen. Snøringen i ryggen er gaske så smal nå, og jeg tror ikke det blir fint om den blir enda smalere. Da blir kjolen for stor/ikke fin, og jeg må evt til skredder for å sy den inn. Og det har jeg verken tid eller budsjett til. Hadde jeg kunnet gått ned 3 kilo på rumpe/nedre mage/lår hadde det ikke vært noe problem, men punktslanking er visst ikke mulig Så, jeg tror jeg skal "legge bort" vekta de neste ukene, og heller fokusere på å stramme opp. Så kan heller de siste kiloene vente til etter bryllupet ....litt fint å tenke på at jeg har nådd målet mitt og da - å se fantastisk ut i brudekjolen Kan nesten ikke vente til å vise meg i full brudestas for mannen om ca 4 uker Dagens matinntak: Frokost: 1 brødskive med lett bringebærsyltetøy + 1 gl xtra lettmelk Lunsj: 1 beger med yoghurt med 4kornsblanding oppi + 1 kaffe Mellom (etter trenint): Smoothie med jordbær, banan og frokostjuice Middag: 1,5 porsjon med penne, kjøttsaus og salat Dessert ( ...hadde barselsvenninne på middagsbesøk, og måtte jo ha noe til kaffen ) 2 stk"Bare bær" kjeks + kaffe ...og til kvelds ble det 2 stykker Big One pizza og en halv øl Endret 7. juni 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 6. juni 2012 #210 Del Skrevet 6. juni 2012 Herleg da! Og godt at du har fornuft nok til å stoppe i tide Dei siste tre kiloa kan du ta etter bryllupet Tipper du blir nyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #211 Del Skrevet 6. juni 2012 Herleg da! Og godt at du har fornuft nok til å stoppe i tide Dei siste tre kiloa kan du ta etter bryllupet Tipper du blir nyydelig! Har aldri hatt den problemstillinga før for å si det sånn ..men målet var jo å se fin ut i kjolen, ikke at den skulle bli for stor Og er jo egentlig greit å ha et mål etter bryllupet også, sånn at jeg fortsetter med treninga ------ Økt 5/5 gjennomført -- og i dag klarte jeg ALLE crunch-pushups`ene på tærne, wohoo!! Kommer ikke heelt ned, men kjenner det så absolutt, og det er helt klart en forbedring fra sist gang jeg tok videoen! Er faktisk halvveis i Ripped-videoen nå *klapper meg selv på skuldra* Økt 1/5 på Level 3 imårn, husker ingenting fra den, så er spent. Aner meg at det blir tøøøøft :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #212 Del Skrevet 7. juni 2012 Økt 1/5 på Level 3 gjennomført. Tenkte midt i at "fa*n dette gidder jeg ikke", men så plutselig var det ikke så ille allikvel, og så var jeg ferdig. Svetta som en gris, og ble skikkelig sliten. Men, det er jo meningen! Klarer å henge med på alle øvelsene utenom den der hvor man skal "crunche" seg opp på den ene armen, på siden. Det er fysisk umulig. Husker det var slik sist og. Matinntak i dag: Frokost: en yoghurt med 4korn i + kaffe (Note to self: finne noe annet enn den der yoghurten, den er jo stappfull av sukker Lunsj: Salat med litt kjøttdeig og pasta (rester fra gårsdagens middag) Mellom: 1/2 skive med syltetøy (Note to self: man mååå ikke spise av det lillemann spiser ) + kaffe Middag: 1 kotelett med salat og øørlite couscous ved siden av + 1 gl pepsi max Spent på veiedag imårn. Blir skikkelig skuffa om jeg ikke har gått ned noe. Nå skal jeg egentlig heller ikke gå ned noe særlig mer før bryllupet, men litt går jo an :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #213 Del Skrevet 8. juni 2012 700 gram ned, Jippii Har ikke fått trent i dag, sov mens lillemann sov sin første dupp, og etter det har jeg prøvd å legge ham 3 ganger, uten hell mulig jeg tar ei økt når mannen kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #214 Del Skrevet 11. juni 2012 Heii Sniker meg stille inn, etter ei treningsfri helg, OG treningsfri mandag. Men har egentlig ikke så veldig dårlig samvittighet, for er forsatt litt redusert etter å ha blitt drukket ut på lør-søn Ble overrasket på lørdagsmorgenen, og hadde en heeelt fantastisk dag, med masse overaskelser, god drikke/mat, paintball (som forøvrig kan anbefales på det sterkeste -- det var driiiiitgøy! ), fotoshoot og masse gode venninner Er fortsatt hung-over i dag, så har ikke blitt trent Ripped i dag heller. Men en times sykkeltur med lillemann i sykkelvogn bakpå gjør at jeg ikke har dårlig samvittighet! Kostholdet har bestått av 2 brødskiver, litervis med vann og middag på Burger King. Men imårn er jeg tilbake til de gode vanene! God mandag til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #215 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Økt 2/5 unnagjort. Fyyy fa*n så svett jeg er nå Støl i rumpa etter gårsdagens sykkeltur. Og veldig motivert for å være litt snillere med kroppen min i dag enn de siste dagene Dagens matinntak: Frokost: En skål med vannmelon + kaffe Mellom (etter Trening): yoghurt m/4korn Lunsj: 3 knekkebrød m/skinke, peppermajo ( ), jarlsbergost, rødløk og agurk Mellom: 1 nektarin + 1 kaffe Middag: 1 porsjon med fullkornspasta, kjøttsaus og salat Endret 12. juni 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #216 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Økt 3/5 unnagjort! Ble en litt "halvveis" økt da jeg måtte gjøre det mens lillemann var tilstede (er nok på vei til å gå over fra 2 til 1 dagdupp) , så brukte dobbelt så lang tid, og halvparten så mye intensitet pga pauser. Men, er fornøyd med å ha gjort unna dagens økt Matinntak: Frokost: 2 knekkebrod m/ skinke, salat, rødløk Lunsj: samme som frokost + kaffe Middag: fullkornspasta m/kjøttsaus og salat (rester fra i går) Til kvelds blir det litt rødvin, ost og kjeks med mannen. Tar helga på forskudd siden han ikke skal være hjemme Endret 13. juni 2012 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. juni 2012 #217 Del Skrevet 13. juni 2012 Du er flink Godt gjort å få trena medan ungen er tilstades, det hadde ikkje eg klart Kos dykk i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #218 Del Skrevet 13. juni 2012 Du er flink Godt gjort å få trena medan ungen er tilstades, det hadde ikkje eg klart Kos dykk i kveld! Takk, det er du og greit å få det unna på dagen synes jeg, for når lillemann tar kveld så er jeg vanligvis helt skutt fin kveld til dere også ---- Ble en halvtimes rask trilletur i ruskevær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #219 Del Skrevet 14. juni 2012 Heihei Økt 4/5 unnagjort -- deeeilig økt! Slitsomt, svetta som aaldri før, og det var deilig! Ellers har vi trilla en times tur! Vært usannsynlig sulten i dag, så har måttet "slite" for å ikke spise hele tiden. Men dagens matinntak har vært som følgende: Frokost: 4 knekkebrød med skinke og agurk Lunsj: 1 yoghurt m/4korn oppi + kaffe Sen lunsj: 3 knekkebrød med salami og agurk Blir sen middag - grove baguetter med karbonadekjøttdeig, ost og salat ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #220 Del Skrevet 15. juni 2012 Økt 5/5 unnagjort, og 45 min trilletur Vekta stabil siden sist fredag I helga blir det kosehelg med søstersen og tantegull Good helg til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå