Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous

MonThe

Anbefalte innlegg

Så flink du er MonThe! Kjempelurt å ha dagbok her inne, hjelper så veldig at noen følger med, ikke så lett å skeie ut da...

Vi skulle begynne så godt på sunnere livsstil denne uka. Null snop i ukedagene. Bortsett fra når vi er i selskap.

Mandag kom, og vi skulle bort til mine foreldre. Der hadde mamma stekt vafler.

Tirsdag kom, og vi skulle i 3års-bursdag. Kake og sjokolade.

Onsdag kom, og vi ble bedt på selskap hos tante. Kake og is.

Torsdag kom, og vi innså at vi hadde sprekt likevel -> iskald melkesjokolade.

Jaja, får vel satse på at kommende uke blir bedre?

Lykke lykke til, jeg skal følge deg og motivere deg (så godt jeg kan da, og skal prøve å nevne alt det fæle jeg spiser).

Klem fra sør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er MonThe! Kjempelurt å ha dagbok her inne, hjelper så veldig at noen følger med, ikke så lett å skeie ut da...

Vi skulle begynne så godt på sunnere livsstil denne uka. Null snop i ukedagene. Bortsett fra når vi er i selskap.

Mandag kom, og vi skulle bort til mine foreldre. Der hadde mamma stekt vafler.

Tirsdag kom, og vi skulle i 3års-bursdag. Kake og sjokolade.

Onsdag kom, og vi ble bedt på selskap hos tante. Kake og is.

Torsdag kom, og vi innså at vi hadde sprekt likevel -> iskald melkesjokolade.

Jaja, får vel satse på at kommende uke blir bedre?

Lykke lykke til, jeg skal følge deg og motivere deg (så godt jeg kan da, og skal prøve å nevne alt det fæle jeg spiser).

Klem fra sør :)

Så koselig med besøk fra deg :klemmer:

Haha, vet akkurat hvordan det er, det har lissom med å komme noe i veien for den der nye, sunne livsstilen :ler:

Klemmer tilbake :klem:

--------------

Ååh, kjenner jeg leter etter unnskyldninger til å IKKE trene i dag :sjenert: Har av en eller annen grunn ikke lyst, og kjenner at alt er litt sånn tungt i dag .. Hmm..

Men skal skifte til treningstøy, og når lillemann etterhvert skal ha seg en dupp så SKAL jeg. Vet at jeg bare føler meg enda verre om jeg ikke trener. Da får jeg jo den dårlige samvittigheta oppå alt det andre som føles litt tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er økt 8/10 gjennomført!! :hoppe:

Merker helt klart at formen er bedre, nå klarer jeg å henge med på alle øvelsene bortsett fra "utfalls-øvelsene", der må jeg fortsatt fuske litt, og ta vanlig biceps-løfting innimellom! Armhevingene er fortsatt på knærne, men kalrer langt fler enn jeg gjorde de første dagene, og Kardiodelene går også merkbart bedre!! Hadde aldri trodd det skulle føles slik, når jeg begynte for 8 dager siden!

Gleder meg til økt 9 og 10, slik at jeg kan begynne på Level 2! :skya:

Gryterett med kyllingkjøttdeig og salat til middag i dag. Kanskje ikke det sunneste, men med å bytte ut kjøttdeigen med kyllingk.deig og ha salat til så er det ikke så aller verst!

Finfin mandag til alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt av deg som gjennomførte trening selv om du ikke ville! :D

Wihii, takk!! :5:

--------

Kjenner det er en motivasjonsfaktor bare å ha denne boken! Kjekt med noen som følger med (eller bare tanken på at noen følger med), det gjør det helt klart vanskeligere å sluntre unna! Og så kjekt med skryt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med. :nigo: Skal begynne på 30 days shred i morgen jeg. :redd:

Gjør gjerne det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Så fin dagbok:)

Synes det er inspirerende å lese om mødre som trener, synes det blir ekstra motivasjon for meg.

Føler meg litt dårlig med tanke på hvor lite tid man egentlig har med en baby, og til tross for det så er det mange veltrente mødre! så når de med barn klarer det, blir jeg kjempe motivert!

For jeg har ikke barn, og egentlig masse tid i løpet av en dag, der jeg kan bevege meg mye!

Det er virkelig beundringsverdig! Du er kjempe flink!

Så her skal jeg følge med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Så fin dagbok:)

Synes det er inspirerende å lese om mødre som trener, synes det blir ekstra motivasjon for meg.

Føler meg litt dårlig med tanke på hvor lite tid man egentlig har med en baby, og til tross for det så er det mange veltrente mødre! så når de med barn klarer det, blir jeg kjempe motivert!

For jeg har ikke barn, og egentlig masse tid i løpet av en dag, der jeg kan bevege meg mye!

Det er virkelig beundringsverdig! Du er kjempe flink!

Så her skal jeg følge med :popcorn:

Såå hyggelig med besøk :klemmer:

Det er helt klart travelt med småttiser :jepp: Er ingen veltrent mor, men har et mål om å bli det! :5:

:klem:

---------

Økt 9/10 gjennomført!! :duskedame:

Bare 1 økt igjen av Level1! Kjenner jeg er litt stolt av meg selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :hoppe: Hvordan føles level 1 nå da? Merker du veldig stor forskjell fra dag 1? Er så spent på det, jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :hoppe: Hvordan føles level 1 nå da? Merker du veldig stor forskjell fra dag 1? Er så spent på det, jeg. :sjenert:

Ja, veldig stor forskjell!! Etter endt økt på dag 1 grudde jeg meg til de neste 29 dagene :ler: Er veldig overrasket over at jeg merker SÅ stor forskjell bare på disse 9 dagene som har gått, hadde ikke trodd det gikk an! :jepp:

---------

Og når det er sagt så kjenner jeg at jeg grugleder meg til å være ferdig med morgendagens økt, og skulle begynne på Level 2. Gleder meg til nye øvelser, og gruer meg til å føle meg slik som jeg gjorde de første dagene på Level 1 :fnise:

Frestn wok med kyllingfilet til midag i dag.

Begynner å bli piittelitt lei wok med diverse, og knekkebrød nå. Tips til gode, sunne måltider taes imot med hjeertelig takk! ;)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goooo youuuuuuuu :hoppendeglad:

Du er kjempeflink! Gleder meg til å høre hvordan level 2 er!

God natt til dere :)

:klemmer:

------

Da er økt 1/10 på Level 2 gjennomført!! :duskedame: Puh, skal nok få kjørt meg på denne, svetten siler :ler:

Mye mer teknisk krevende, så fikk ikke til alle øvelsene skikkelig, tenker de sitter etterhvert! Synes level 2 har mye mer varierte og morsomme øvelser, var morsomt dette! :jepp:

---

Vært så sinnsykt sulten i dag, føler jeg aldri blir skikkelig mett :sjenert:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er utrolig flink til å holde planen din syns jeg! :jepp:

Slenger inn tips på bygg-ris. Supersunt, og godt og kan varieres og brukes i det uendelige :sikle:

http://www.mollerens.no/Produkter/Middagstilbehor/Byggris/

edit: og du blir skikkelig mett av det ;)

Takk for skryt, og tips om byggris! :nigo:

Titta på linken. Er det en slags coscous? Eller er det en type ris, som brukes som tilbehør til mat, som ris? :)

:klem:

-----------

Veiedag... oooog....

vekta viser -- 1,1 kg mindre enn sist!!! :hoppe::bolledeig:

Når jeg tenker meg om så hadde jeg sikkert gått ned litt sist også, men hadde mensen og da veier man ofte litt ekstra, av en eller annen grunn.

Uansett, 1,1 kg mindre enn sist - jeg har da gått ned 2,6 kg sålangt :hoppendeglad:

Økt 2 på level 2 iløpet av dagen, samt trilletur med ei veninne :) Og i kveld blir det taco :sikle: Og en gang i helga har jeg planer om at mannen skal ta med seg lillegutt ut på trilletur, mens jeg skal kose meg med bryllupsblad og brownies ;)

God fredag til alle! :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg og venter på at mannen skal komme hjem fra jobb. Ikke fått trent enda, men ble 1,5 times trilletur med lillemann og ei venninne. Lurer på å droppe treningen og bare synke ned i sofaen når mannen kommer hjem, i dag har vært en laang dag med en grinete liten :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...