Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous

MonThe

Anbefalte innlegg

Kos deg! :klemmer:

Det gjorde jeg :jepp:

:klemmer:

---------

Dagen i dag skal skal brukes til å kose med lillemann og kjære. Kjenner alltid at jeg synes det er eekstra godt å være sammen med de når jeg har hatt en kveld utenfor hjemmet :hjerte: Er godt å savne litt!

Skeia ut med vin (en hel masse :ler: ) i går, men passet på å ikke spise for mye (hadde tapas), så fornøyd med "totalen" ;)

Trim og kosthold i fokus i morgen :jepp:

God helg til alle! :klem:

Edit. Dagens rockeøkt med "A kind of magic" unnagjort! Det var ends litt enklere i dag, og jeg ble faktisk litt svett og:)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig med fokus på trim og sunnhet i går også, forutenom en rockeøkt var det dårlig med aktivitet, og heller mye kaffebesøk.

Merker jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg har spist snop både lørdag og søndag, i tillegg til å ha vært på fest på fredag. Men det er vel bare å børste det av seg , og heller være flink denne uka! :sjenert:

I dag er foresten dagen -- jeg skal starte på 30 days shred! Oppdaterer når jeg er ferdig med økta, blir nok i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dag 1/30 av 30 days Shred gjennomført - guuu`så tungt det var!!! :daane:

Aboslutt intensive og tunge 20 minutter -- formen er elendig! Måtte legge fra meg vektene de siste sekundene av utfallsøvelsene, da klarte jeg såvidt å løfte armene. På en annen side så gikk tida kjempefort, og jeg likte at det var så varierte øvelser, og at alle varte relativt kort.

Forhåpentligvis merker jeg raskt effekt, er nok det som er meningen med at det er så intenst :) Både lår og armer verker enda, en time etter jeg er ferdig!

*klapper meg selv på skuldra* :5:

Foresten woket torsk med grønnsaker til middag i dag, mm :sikle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 2/30 vel gjennomført :tommelsmil:

Synes egentlig det var like tungt i dag, men kikket ikke like ofte på klokka, det må vel være et godt tegn! :jepp:

Gruer meg stølheten i morgen, for i dag var det helt forferdelig, tungt å komme seg opp og ned fra gulvet med lillemann i armene :ler:

:)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3/30 vel gjennomført!! :hoppe:

Spent på hvor stiv jeg blir i morgen :fnise: I går var jeg så stiv at jeg såvidt klarte å gå ned bakken utenfor huset her, og det var før jeg trente! Men i dag (fram til jeg trente) var jeg faktisk ikke så stiv som jeg var i går. En anelse framgang?

Synes fortsatt øvelsene er like tunge, men som i går synes jeg tiden gikk fortere :)

Wok med laks til middag i dag, og ikke spist godteri/brus sålangt denne uka! *klapp på skuldra til meg selv*

Om noen skulle finne på å titte innom, kanskje noen vil anbefale meg noen treningssanger? Noen som virkelig får fram "det siste" i en?: :trene:

Har foresten funnet fram blenderen min igjen, og begynt å drikke smoothie til lunsj, det er såå godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg

eeer

såååååå

GODTESJUUUUK!!!

:murvegg::klaske::daane::roll::rasende:

hehehe... du er så morsom :fnise:

Kjenner til det der MonThe :rodmer: Det er ikke lett med den der avvenningen... :gjeiper:

God kveld til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil følge med! :)

Og, det beste tipset jeg har mot godtesug er, tro det eller ei; VITAMINBJØRNER! :O

Vi har det alltid stående i skapet, og ja, jeg tar jo tran og multivitamin hver morgen, men utover kvelden når søtsuget melder seg demper en eller to bjørner dette med en gang! Og det er jo ikke skadelig med et par sånne om dagen heller! (Håper jeg? :fnise: ) hihi.

Hvis ikke er jeg veldig glad i eplebiter og dipp av vanilje-kesam med litt kanel i, evt. bær og vanilje-kesam og selvfølgelig smoothie eller grønnsaker+dipp =)

Endret av celujo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... du er så morsom :fnise:

Kjenner til det der MonThe :rodmer: Det er ikke lett med den der avvenningen... :gjeiper:

God kveld til deg :klemmer:

Nei, det er jaggu ikke lett. Og når man først har begynt å tenke på snop.. usj! :ler:

:klem:

Jeg vil følge med! :)

Og, det beste tipset jeg har mot godtesug er, tro det eller ei; VITAMINBJØRNER! :O

Vi har det alltid stående i skapet, og ja, jeg tar jo tran og multivitamin hver morgen, men utover kvelden når søtsuget melder seg demper en eller to bjørner dette med en gang! Og det er jo ikke skadelig med et par sånne om dagen heller! (Håper jeg? :fnise: ) hihi.

Hvis ikke er jeg veldig glad i eplebiter og dipp av vanilje-kesam med litt kanel i, evt. bær og vanilje-kesam og selvfølgelig smoothie eller grønnsaker+dipp =)

:velkommen: celujo!

Vitaminbjørner og vaniljekesam var ikke dumme forslag! Noteres på handlelisten i dette øyeblikk! :jepp: ....kan ikke forstå at ett par vitaminer om dagen skader nei ;)

-------

Dagens økt er gjennomført også :tommelsmil: Ble litt sånn "halvveis", med en liten en som satt i vippestolen og ble ganske utålmodig etterhvert, så måtte pause dvd`en flere ganger, men ble ferdig :hoppe: Fortsatt tungt, men føler jeg klarer å henge bedre med på alle øvelsene! Og i dag morges når jeg stod opp var jeg nesten ikke støl! Dagen etter første økt holdt jeg jaggu på å dø, og kom meg såvidt noen plass (var glad jeg ikke bodde i en leilighet med flere etasjer, for da måtte jeg bare ha holdt meg i en :ler: )

Meen, en annen ting som har vært halvveis i dag er.....

Huff.....

Jeg har spist sjokolade :flau:

Var på formiddagskino med ei venninne og småttisene, og kjøpte en Center-rull.

Og spiste den.

Hele rullen.

Og det aller verste var at

det var ikke sånn kjempegodt heller!

Og allikvel så trykte jeg i meg hele rullen!

At det går an!!! :murvegg:

Kyllingkjøttboller og salat til middag da, det var ikke så aller verst på sunnhetsskalaen?

Spent på veiinga i morgen. Kjenner jeg blir så skuffa om jeg ikke har gått ned. Samtidig så er det kanskje ikke såå mye å forvente, av ei uke? Uansett, økt 4/30 gjennomført! Må få lov til å klappe meg på skuldra for det, til tross for den derre dumme sjokoladen, som ikke smakte spesielt bra heller.

Finfin kveld til alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta.

Opp 100 gram siden sist fredag :sjenert: Kjenner jeg blir dritskuffa over meg selv, kjedelig å se det går opp isteden for ned. Får ta det som en ekstra motivasjon for å ikke skeie totalt ut i helga (som jeg gjorde sist helg), og til å ta med meg vogna og mannen ut på en skikkelig gåtur. Har vært dårlig med det denne uka.

Men totalt så har jeg gått ned 1,5 kg siden jeg veide meg for 2 uker siden, og må være litt fornøyd med det? :)

Økt 5 senere i dag, kjenner kanskje motivasjonen ligger liitt lengre inni i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er dag 5/30 unnagjort! I dag synes jeg at noen av øvelsene gikk greiere, mens andre var like tunge, om ikke tyngre. Sliter fortsatt veldig med de utfallsøvelsene på slutten hvor vektene skal opp til øyehøyde, der må jeg innimellom jukse litt, og løfte vektene på "vanlig biceps-måte". Mens knespark, mageøvelsene og de andre øvelsene med vektene går greiere :) All over blir økta sakte men sikkert lettere, og jeg er nesten ikke støl, bortsett fra litt i lårene. Men det må jo merkes! :)

Tenker vi forandre litt på "tellinga", og deler opp i 10+10+10 isteden for x/3 -- da høres det ikke sååå lenge ut! Såå, 5/10 på Level 1 - dvs halveis til nytt program det! :hoppe:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er økt 6/10 vel overstått. Dette har vært den letteste økten hittil, merker framgang! Og det er morsomt, er jo bare 6 dager siden jeg begynte :hoppe:

Tok jaggu noen minutter med rockeringen etterpå og!

Resten av dagen skal brukes med mann og sønn, nå er det endelig lørdag og hele dagen fri sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Innom og heier! Lykke til med 30 day shred, og med bryllupert! Yay! Den store treningsutfordringen kommer vel om et par måneder, når bryllupsstresset setter inn! Så det er kjempebra at du starter treningsvaner nå såpass tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo følge med her :jepp:

Ja, gjør det! Trenger noen som følger med, så jeg ikke sklir ut :fnise:

:klemmer:

Innom og heier! Lykke til med 30 day shred, og med bryllupert! Yay! Den store treningsutfordringen kommer vel om et par måneder, når bryllupsstresset setter inn! Så det er kjempebra at du starter treningsvaner nå såpass tidlig. :)

Så kjekt med heiagjeng! :klem: Ja, håper det er vaner som varer, det er ialelfall målet! :jepp:

-----------

Tenkte jeg skulle måle meg i går også, når jeg veide meg, men har fått mensen, og føler meg så oppblåst og fæl da, at jeg orka ikke måle. Kan måle meg neste fredag, som er neste veiedag isteden tenker jeg! :)

Ble pizza til middag i dag også. Ja, hadde det i går også nemlig. Pizza er min store "mat-synd". Hadde jeg kunnet, hadd jeg lett spist pizza hver dag jeg :ler: Bortsett fra pizza har ikke kostholset vært så aller verst denne helga da. En muffins på kafe tidligere i dag, og litt smågodt i kveld. Men ingen "fråtsing", så føler ikke det har sklidd heeelt ut :)

Håper alle har en flott lørdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 7/10 overstått! :tommelsmil:

Ønsker alle en finfin søndag, her er det litt divsere besøker på plana. Håper på å smette inn en trilletur også! :) Laks til middag, med grønnsaker og amadinepoteter :sikle:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...