Gå til innhold

hva er dt beste adntidepprisiva

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal få det overhelgen som legen skal diskutere med meg.

er redd bivirkningene.

VIl ikke ha: vektøkning,forflating,tretthet. Må være våken på jobb,

Hva har dere prøvd om virker

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke vite hvilke bivirkninger man får før man har prøvd preparatet. Noen bivirkninger dabber av etter en liten stund, andre blir verre etterhvert. Du må nesten bare prøve og se hvordan det går :)

AnonymBruker
Skrevet

ECT

AnonymBruker
Skrevet

ECT

1) Det er ikke et antidepressiva

2) Det har også en haug med bivirkninger

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke an å sammenlikne med andres bivirkninger på antidepressiva. Folk reagerer vidt forskjellig på de ulike medisinene.

Hvis typen legen skriver ut til deg viser seg å gi deg flere ulemper enn fordeler kan du jo alltids be om å få bytte.

AnonymBruker
Skrevet

hvsi du er så syk(deprimert) at du må gå på antidepresiva er du ikke så syk da at du egentlig burde blitt sykemeldt?

Skrevet

Cipralex er de jeg hadde minst. Bivirkninger av, men går på remeron nå pga søvnproblemer... Det er umulig å si hvordan du vil reagere, og legen skriver ut ulike medisiner og doser ut ifra situasjonen din...

Når det er så ille at du må begynne på abtidep, bør du be om en sykemelding en liten periode, for du kan bli ganske dårlig i begynnelsen.

Lykke til! Det hjelper:) men av personlige erfaringer, er hunden min den beste medisinen mot depresjon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...