Gå til innhold

Har noen greie på Panduro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurte bare på om noen av dere har katalog fra Panduro, og om det gikk ann å utnytte dere litt....rosaengel.gif

Finnes det klistremerker i gull med tekst?

F.eks. "Innbydelse" skrevet i gull som samtidig er et klistremerke?

Skjønner?

Er også interessert i om det er andre ord som er skrevet slik.

(Eks: Bryllup, Velkommen...osv)

Hvilken katalog bør jeg kjøpe som dette kan stå i? Eller kanskje dere kan hjelpe meg med produktnummer...?rosaengel.gif

Kos og klem!

12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Panduro har klistredekor med både innbydelse, velkommen, bryllup osv, men du får det hos bokhandelen også.

B.

Skrevet

Etter en liten kikk i hovedkatalogen til Panduro (på side 241) fant jeg det su lurer på. Der har de ark med slik gulltekst på. På et ark er det 8 stk "velkommen" og 11 stk "innbydelse". Dessuten er det 16 dekorfigurer på det. Arket har produktnummer: 125532 for norsk tekst. Et ark koster 19.50.

De ar også et ark som heter bryllup som består av 18 stk med tekst (tror det står bryllup) og 20 dekorfigurer (duer og ringer). Dete har produktnummer: 125546 for norsk tekst. Dette koster også 19.50 pr ark.

De har også en masse ulike andre mønstre, og de kan sees i hovedkatalogen. Den kan bestilles herfra:

http://www.panduro.no/

Håper det var til litt hjelp.12

Skrevet

Hei du.

Jeg hadde tenkt til å bruke sånne klistremerker med Innbydelse på til våre innbydelseskort, men jeg brukte de ikke. Jeg har et ark her med de klistremerkene. Det er 31 klistremerker som er liks store på de og 4 som er litt større. Jeg har ikke bruk for de, så hvis du vil ha de av meg, kan du ikke sende meg en mail da? Tror også jeg har et ark med klistremerker som det står Bryllup på, men de fant jeg ikke i farta.

Også har jeg også et stempel som man bruker Embossing pulver til som det står Innbydelse på. Fikk ikke brukt det selv heller.

Ta kontakt om du er interessert da icon_smile.gif

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...