Gå til innhold

Etterlyser film!


apekatt1

Anbefalte innlegg

Okei. Jeg så en film for 7-8 år siden, og har i lang tid lurt på hva den heter. Jeg kom midt inni filmen, og kunne gjerne tenke meg å se den første timen (og kanskje siste). Det jeg husker er:

- Mann med status (lærer, embetsmann, statsråd, noe lignende) voldtar en jente (skolejente?)

- Jente beskylder mann, mann nekter.

- Hele samfunnet går imot jenta (tyder kanskje på et lite samfunn???), hun mister alle venner og ingen tror på henne (det var kun en person, ikke familien etter hva jeg kan huske).

SPOILER:

- Sperm blir funnet i trusa, men ingen kan bevise at det var mannen.

- Det viser seg at mannen har satt inn en slags plate det hvor hovedpulsåren munner ut i armen (altså like under albuen) hvor det ligger en annens mann blod (eller noe lignende).

- Indisier dukker opp, og mannen blir innkalt til ny blodprøve. Rettsmedisink foreslår fingerblodprøve, men dette avslås pga ømme fingre (eller noe i den dur).

- Blodprøve blir tatt i armen, men ved første stikk får ikke legen ut noe blod. Ved forsøk to blir blod drenert.

- Av en eller annen grunn (som jeg ikke husker) innrømmer mannen alt i verste amerikansk CSI stil, med platen og alt.

- Jenta lever lykkelig videre.

Filmen gikk på en av Canal + kanalene ved juletider (og sikker 5 andre måneder). Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var en episode av Law and Order Special victims unit som hadde en kar som brukte falsk blodåre for å unngå å bli tatt for no dna greier..husker ikke hva.

Eneste jeg kan komme på ut fra beskrivelsen din, men det er jo en episode og ikke en film,så jeg er vel på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...