AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Eller er det slik at julefeiringen er helt over og det er nytt år osv osv?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Tja, ingen av delene, vil jeg si. Så langt har jeg spist en liten frokost, og det er det. Men nå har vi akkurat planlagt et slags tapasbord her med diverse smårester pluss en halv flaske champagne fra i går, og så spise opp litt julekaker etterpå. Så har vel ikke akkurat begynt på noen slankekur heller. 2
Leanne Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 vi gjør vårt beste for å tømme kjøleskapet for rester, da vi reiser på ferie onsdag kveld.... I dag har vi spist vafler til frokost, kalkun og waldorfsalat til lunsj,kalkun, ovnsbakte poteter + div grønnsaker til middag.. Dessert restene fra i går ble også spist.
Gjest SemperFi Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 Det er ikke viktig hva man spiser mellom jul og nytt år, men hva man spiser mellom nytt år og jul.
Rainbow Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Slankekuren/trenelivet for meg består av å ha én etedag i uka hvor alt er lov. Det er på fredager, og enkelte ganger flyttes det til lørdager hvis det feks er fest eller som nå, når det var jul og nyttårsaften på lørdag. Da spiser jeg akkurat hva jeg vil. MASSE godteri og en kjempegod middag. Nå er det søndag, så da er det en stund til neste gang. Ligger i kaloriunderskudd resten av uka!
dobby Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Her er det "julemodus" så lenge eg er heime på ferie, og så vanleg kosthald når eg reiser heim at om nokre dagar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå