Avalon Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Kan gynekologer fjerne føfklekker? Jeg har en føflekk som lett kan bli irritert ganske høyt oppe på innsiden av låret... har ikke så veldig lyst til å dra av meg buksa hos fastlegen, men må man så må man...
FruN Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Nei, ikke av det jeg vet. Gynekologer er spesialister på kjønnet. Du må nok til fastlege/hudklinikk for å fjerne den. 3
Avalon Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2012 Nei, ikke av det jeg vet. Gynekologer er spesialister på kjønnet. Du må nok til fastlege/hudklinikk for å fjerne den. Æsj jaja, får vel heller gjøre det da. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Jeg fjernet en føflekk (eller hva det nå var) som var helt øverst på låret, i bikinilinjen (rett ved trusekanten), og slapp å kle av meg alt. Jeg bare holdt trusa litt til siden mens legen skar bort dingsen. Det gikk veldig kjapt og greit, så ikke noe å bekymre seg for.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 ...jeg gjorde det forresten hos fastlegen. AB #4.
Avalon Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2012 ...jeg gjorde det forresten hos fastlegen. AB #4. Ja, får vel ringe imorgen å bestille time. Har ikke så lyst til å skreve for fastlegen, men
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Fastlegen har nok sett mange skrevende pasienter og føflekker på rare steder i sin karriere, så for ham/henne er det bare ren rutine. Du kler av deg, legger deg på en benk, får bedøvelse, og så skjæres føflekken raskt bort. Eventuelt syes et par sting, og vips er du good to go. Stingene kan du også fjerne selv når den tid kommer. Hvorfor er det lettere å skreve for en gynekolog?
Avalon Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2012 Fastlegen har nok sett mange skrevende pasienter og føflekker på rare steder i sin karriere, så for ham/henne er det bare ren rutine. Du kler av deg, legger deg på en benk, får bedøvelse, og så skjæres føflekken raskt bort. Eventuelt syes et par sting, og vips er du good to go. Stingene kan du også fjerne selv når den tid kommer. Hvorfor er det lettere å skreve for en gynekolog? Har mine grunner som jeg ikke vil legge ut her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå