chicadee Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Ja... som jeg skrive. i sommer var jeg singel og fri for første gang på mange år, og havnet til sengs med en gammel skolekamerat. Dette skjedde jo dog med noe alkohol i bildet og prevensjon ble ikke brukt. Så ble jeg sammen med eksen igjen nå i november...(som også hadde sin del av moro, dog jeg kjenner ahn så det skjedde med kondom). For to uker siden så fikk jeg en liten "hevelse"/"blemme" to cm fra vulva og uhm ja, imellom der da. Det har ikke vært noe lukt fra noen steder ingen utflod ingenting, ingen irritasjon(før jeg begynte å plukke og pille som en gal) ingen væske eller noe. Jeg vokser jo meg hver 6 uke, og tenkte at det kan være en irritert kjertel? Jeg leste om symptomer og har framdeles ikke funnet noe som nevner en liten hevelse som et symptom(kan vel kalle det en innholdsløs blemme uten noen farge eller noe). Og i.f. herpes skulle det ha blitt sår til nå... Hmm... jeg HATER tanken på å gå til gynekolog.. spesielt ydmykelsen med å måtte fortelle sambo om dette om det er noe. derfor lurer jeg på hva andre kloke hoder har å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå