Gå til innhold

Petter Northug

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner Petter Northug, sånn litt perifert. Er over normalt interisert i langrenn, og begynte å lete etter hans EKTE facebook. Er det noen som kan linke til den som virklig er hans? Det ligger jo en haug ute, når man søker. Jeg er ikke interisert i å sende venneforespørsel til noen som bare tuller med at de er han, og har laget falsk profil...

Kommer ikke på at vi har noen felles kjente, da jeg bodde kun noen år i nærheten av han.

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Hvis du kjenner ham kan du vel be han legge deg til selv?

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjenner Petter Northug, sånn litt perifert. Er over normalt interisert i langrenn, og begynte å lete etter hans EKTE facebook. Er det noen som kan linke til den som virklig er hans? Det ligger jo en haug ute, når man søker. Jeg er ikke interisert i å sende venneforespørsel til noen som bare tuller med at de er han, og har laget falsk profil...

Kommer ikke på at vi har noen felles kjente, da jeg bodde kun noen år i nærheten av han.

Kan noen hjelpe meg?

Han har ikke profil på sosiale medier................

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/petter-northug-offer-for-identitetstyveri-paa-facebook-3541735.html

Skrevet

Sier meg enig med Bustenskjold!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i en helt annen landsdel nå, og har ikke hatt kontakt på flere år. Han har hemmelig tlf. nr, så jeg vet ikke hvordan jeg kan få kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i en helt annen landsdel nå, og har ikke hatt kontakt på flere år. Han har hemmelig tlf. nr, så jeg vet ikke hvordan jeg kan få kontakt.

Men da kjenner du han ikke. Vil du holde deg oppdatert på langrenn så kan du følge med på nrk. For en idiot du er.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fjernet link

Det er hans. Slekta mi er venn med han der, og de er i skimiljøet han er i.

Endret av shortstories

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...