Gå til innhold

Noen som tilbringer kvelden alene idag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gidder ikke feire nyttårsaften. To år på rad ble jeg nesten truffet av henholdsvis rakett og batteri som veltet. Tør ikke, gidder ikke. Andre som blir hjemme?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir hjemme i dag :) Blitt invitert på fest, men jeg orker rett og slett ikke. Føler ikke for å feire, så da blir det å kose seg hjemme med litt godis og noen bra serier :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg synes også det er greit å gjennomføre nyttårsaften alene.

I år skal jeg til venner sammen med barn.

Skrevet

Jeg er også alene hjemme... Kjenner det er litt stusselig og ensomt.

• Liker 2
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg! Selv om at jeg har blitt spurt om jeg vil bli med på byen 100000000 ganger i dag.

Vil heller sitte på KG og drikke brus i kveld jeg, i pyjamas og håndkle på hodet. :gjeiper:

Godt nyttår til alle :klemmer:

• Liker 2
Gjest RompeRusk
Skrevet

Jupp! Har en trippeldate med Hansa og Kirow frem til 11-tiden i kveld :sjenert:

Skrevet

Og jeg har en avtale ned frk Chateuneuf-du-pape og en Douro hvitvin. Satser på at 2012 blir bra.

Skrevet

Hjemme - pinnekjøtt og en øl er inntatt. Brus, nett og muligens film resten av året . :lur:

Skrevet

Jepp!

Leser til eksamen og ble i utlandet i stedenfor å dra hjem. men har godt selvskap i pelsen. Sitter i pysj, akkurat sett Cold Mountain(snufs):

Chips er aldri dårlig :D

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jupp! Har en trippeldate med Hansa og Kirow frem til 11-tiden i kveld :sjenert:

oi oi oi. du får date en smertestillende i morgen.. ellers blir de sinte ;)

Skrevet

sitter og jobber lit på datan, hører det smeller rundt her nå og da og tenker på alle som i morgen tidli vil angre bittert på hvor mye de drakk i kveld:-)

tenkte ta meg en gå tur nå snart, glana litt på morroa og ta den faste "en gang i året hilsen" til naboen borti gata som ogå går seg en tur rundt disse tider..

Godt nytt år:-)

Skrevet

Ja nesten. Foreldrene mine dro til hytten i år, men meg og broren min har hatt en Taco-middag i lag. Ellers kommer han til å bruke sin data, og jeg kommer til å sitte med min data resten av kvelden.

Happy New Year! :danser:

• Liker 1
Skrevet

Ja :) Er syk, så i kveld er det sofaen og KG

Godt nytt år, dere :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Oj, så jeg kunne hatt en nyttårstrekant med bustenskjold og Herr Langbein om jeg hadde slått til i tide? Skuff :sjenert:

Skrevet

Ja, idag har vi bare slappet av her i huset. Sitter med sambo og ser film, spiser godis og koser oss. :rodmer: Er ikke helt alene da, men...

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Oj, så jeg kunne hatt en nyttårstrekant med bustenskjold og Herr Langbein om jeg hadde slått til i tide? Skuff :sjenert:

Livet er urettferdig :fnise:

Men godt nytt år uansett :popcorn:

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Riktig godt nytt år folkens :)

enten dere har vært alene i kveld eller vært med noen :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...