AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #21 Skrevet 1. januar 2012 Tidligere i dag tok jeg inn katten til naboen fordi de selv er bortreist. Pus var stressa da mine andre naboer skjøt opp batteri og raketter, så jeg er glad jeg tok den inn. Sofakos på oss 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #22 Skrevet 1. januar 2012 Pus her i huset løp en stund rundt å mjauet og var helt fra seg. Ville også ut (for å komme seg vekk tenker jeg, han skjønner vel ikke at det er værre ute). Badet den ene leken hans i catnip spray, så nå har han tatt en pause med mjauingen for å kose med den. Bikkja derimot tar fyrverkeri med knasende ro, og er som vanlig komplett likegyldig til alt av lyd og lys. Han var til og med ut en tur og fikk søke litt i snøen klokken tolv.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2012 #23 Skrevet 1. januar 2012 Tidligere i dag tok jeg inn katten til naboen fordi de selv er bortreist. Pus var stressa da mine andre naboer skjøt opp batteri og raketter, så jeg er glad jeg tok den inn. Sofakos på oss Jeg kjenner at jeg, på vegne av alle katter som var overlatt til seg selv alene i kveld, liker deg veldig godt nå
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #24 Skrevet 1. januar 2012 Jeg kjenner at jeg, på vegne av alle katter som var overlatt til seg selv alene i kveld, liker deg veldig godt nå http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=617072 her er tråden jeg oppretta, var litt redd for å bli sett på som dyretyv Uff, blir lei meg når jeg tenker på alle dyr som ikke har noe sted å gjemme seg, som er redde og ikke forstår alt bråket.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #25 Skrevet 1. januar 2012 Pus her i huset løp en stund rundt å mjauet og var helt fra seg. Ville også ut (for å komme seg vekk tenker jeg, han skjønner vel ikke at det er værre ute). Badet den ene leken hans i catnip spray, så nå har han tatt en pause med mjauingen for å kose med den. Bikkja derimot tar fyrverkeri med knasende ro, og er som vanlig komplett likegyldig til alt av lyd og lys. Han var til og med ut en tur og fikk søke litt i snøen klokken tolv. ??
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2012 #27 Skrevet 1. januar 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=617072 her er tråden jeg oppretta, var litt redd for å bli sett på som dyretyv Uff, blir lei meg når jeg tenker på alle dyr som ikke har noe sted å gjemme seg, som er redde og ikke forstår alt bråket.. Hadde jeg vært naboen din så hadde du fått både vin og konfekt når jeg kom hjem Takk for at du tok affære når værgudene hadde forpurret naboens og kattens normale prosedyre - skal mere til for å bli klassifisert som 'catnapper'
Aurora M. Skrevet 1. januar 2012 #28 Skrevet 1. januar 2012 Her gikk det bra med både Nypusen og Pusina. Mette og trøtte etter et godt måltid sei og en liten kremklatt () som dessert, tok de det hele med fatning til tross for at det hørtes ut som om noen sto inne i leiligheten og fyrte av et maskingevær i en halv time. Nypusen (som har blitt skutt etter) trykket seg litt ekstra inn til meg mens det sto på som verst da..
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #29 Skrevet 1. januar 2012 Hadde jeg vært naboen din så hadde du fått både vin og konfekt når jeg kom hjem Takk for at du tok affære når værgudene hadde forpurret naboens og kattens normale prosedyre - skal mere til for å bli klassifisert som 'catnapper' Jeg skulle ønske du var min nabo, men dessverre er det større sjanse for at jeg får et "det er ok, men pass egne saker fremover" fra mine naboer når de kommer hjem Men det er Ok det og, jeg gjør det igjen og igjen hvis det trengs. Takk for godord og skryt, dog dette skulle vært normalen, ikke det ekstraordinære.. Folk skulle vært pålagt å yte hjelp der de kunne, til de som trengte. Dyr, altså..
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #30 Skrevet 1. januar 2012 Hadde jeg vært naboen din så hadde du fått både vin og konfekt når jeg kom hjem Takk for at du tok affære når værgudene hadde forpurret naboens og kattens normale prosedyre - skal mere til for å bli klassifisert som 'catnapper' Jeg skulle ønske du var min nabo, men dessverre er det større sjanse for at jeg får et "det er ok, men pass egne saker fremover" fra mine naboer når de kommer hjem Men det er Ok det og, jeg gjør det igjen og igjen hvis det trengs. Takk for godord og skryt, dog dette skulle vært normalen, ikke det ekstraordinære.. Folk skulle vært pålagt å yte hjelp der de kunne, til de som trengte. Dyr, altså..
Gjest Lille-pus Skrevet 1. januar 2012 #31 Skrevet 1. januar 2012 Her gikk det bra med både Nypusen og Pusina. Mette og trøtte etter et godt måltid sei og en liten kremklatt () som dessert, tok de det hele med fatning til tross for at det hørtes ut som om noen sto inne i leiligheten og fyrte av et maskingevær i en halv time. Nypusen (som har blitt skutt etter) trykket seg litt ekstra inn til meg mens det sto på som verst da.. Lille ny-gutten har for lengst forstått hvor han kan søke trøst ja Så godt å høre at det tross alt gikk rimelig greit for dem begge
Gjest finurlig Skrevet 1. januar 2012 #32 Skrevet 1. januar 2012 Hun får torsk hver dag, så det virker ikke på den måten her i huse Hun er 2 år. Og jeg ser nå at hun reagerer kraftig på smellene som allerede er kommet. Så jeg burde bare ha henne inne til sent i natt da kanskje?? Hun har kasse inne og bruker den visst hun må. Men blir hun ikke såpass fornærmet visst jeg stenger henne inne til imorgen at hun kan finne på å bli borte veldig lenge når hun først går ut? TS Fisk hver dag..? Er det så lurt...?
LovelyMonroe Skrevet 1. januar 2012 #33 Skrevet 1. januar 2012 Lillepus er kommet hjem! Kl 5 inatt! 2
Gjest Bobler Skrevet 1. januar 2012 #34 Skrevet 1. januar 2012 ?? Catnip er en lukt puser elsker. De finnes i spray og pulver. Sprayer jeg catnip på en leke, så blir pus helt rar og blir tiltrukket leken/catnipen. Fikk han på andre tanker, da han brydde seg mer om leken enn rakettene.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #35 Skrevet 1. januar 2012 Catnip er en lukt puser elsker. De finnes i spray og pulver. Sprayer jeg catnip på en leke, så blir pus helt rar og blir tiltrukket leken/catnipen. Fikk han på andre tanker, da han brydde seg mer om leken enn rakettene. Skjønner
FruN Skrevet 1. januar 2012 #36 Skrevet 1. januar 2012 Her var kattene på badet, samme som ifjor. Kan ikke si de reagerte mye. Når vi kom inn, lå den ene katta og gjespet før ho kom bort på en ytterst normal måte og ville ha kos
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #37 Skrevet 1. januar 2012 Fisk hver dag..? Er det så lurt...? Tja, hun får ikke bare fisk da, det er alltid tilgjengelig iams-tørrfor og våtmat får hun også hver dag. En katt i familien ble 21 år, og hun spiste 90 prosent fisk hele livet. Ikke var hun syk heller. Det gikk kjempebra igår forresten. Jeg er kjempestolt av henne Hun satt tom utenfor på terassen et par ganger i går kveld og så på sånne før-fyrverkeri. Midnatt la hun seg under juletreet. Deretter inn på badet og malte og krøllet labbene, så ut en tur, og fortsatt blid-pus idag. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå