Danonym Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 (endret) .................. Endret 18. oktober 2024 av Danonym 8
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 (endret) men det har seg jo sånn at det norske folk ofte liker skog, mark og fjell ellers så synes jeg det var ok, men har visst dette er overraskende mange som ikke skjønner at når man har puppebilde, så får man sånne meldinger Endret 31. desember 2011 av Nuppdupp 1
Gjest Katten. Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Jenter på nettet er alt for bortskjemt. Husk å ikke bare legge energi i profilteksten, men også i svarene. Stor bokstav, punktum, komma og ikke dialekt! Prøvde meg en kort periode på nettet, og det var som regel jeg som brøt samtalen grunnet ren kjedsomhet. It takes two to tango! 1
Mr.Omg Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Helt enig med deg TS. Jeg hadde tenkt å lage en helt lik tråd! De fleste jentene/damene har dårlige profiler. Hvordan kan de forvente å få god respons når de skriver ting som: - "hmm hva skal jeg skrive her da? " Det burde du ha tenkt på før du opprettet profil. - "jeg svarer kun de som har bilde! Skriver mer senere" Når de har vært medlem i flere mnd. Og uten å ha profilbilde selv 1
Steinar40 Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 Helt enig med deg TS. Jeg hadde tenkt å lage en helt lik tråd! De fleste jentene/damene har dårlige profiler. Hvordan kan de forvente å få god respons når de skriver ting som: - "hmm hva skal jeg skrive her da? " Det burde du ha tenkt på før du opprettet profil. - "jeg svarer kun de som har bilde! Skriver mer senere" Når de har vært medlem i flere mnd. Og uten å ha profilbilde selv Moralen er at menneskets dumhet er ubegrenset
Gjest spavalica Skrevet 31. desember 2011 #6 Skrevet 31. desember 2011 Menn er ikke noe profileksperter heller Jeg ser bare på bildene Nei,som regel prøver jeg å lese hele profilen,med mindre det er enn tett mur av tekst Nettdating er kjedelig
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 De fleste jentene/damene har dårlige profiler. Hvordan kan de forvente å få god respons når de skriver ting som: - "hmm hva skal jeg skrive her da? " Det burde du ha tenkt på før du opprettet profil. - "jeg svarer kun de som har bilde! Skriver mer senere" Når de har vært medlem i flere mnd. Og uten å ha profilbilde selv Akkurat det samme kan sies om menn også. "Hva skal man skrive her da tro? Ta kontakt hvis det er noe du vil vite." Jotakk, slike menn er totalt uinteressante for meg. Eller de som har en eller to linjer i profilen sin selv eller slett ingen og kanskje heller ikke bilde og sender vink av typen "Du virker interessant, jeg vil vite mer om deg", når jeg selv har en fyldig, beskrivende profil og vanlige bilder. Uaktuelt å svare. Eller de som er gift/samboende som sender meldinger, enda jeg klart og tydelig har skrevet at de er uaktuelle.
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2011 #8 Skrevet 31. desember 2011 Moralen er at menneskets dumhet er ubegrenset Dette var jo særdeles relevant i denne sammenhengen . 2
Steinar40 Skrevet 31. desember 2011 #9 Skrevet 31. desember 2011 Dette var jo særdeles relevant i denne sammenhengen . Ja, det er høyst relevant faktisk. Selv om ikke du forstår det.
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2011 #10 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Ja, det er høyst relevant faktisk. Selv om ikke du forstår det. Hva skulle det bety? Du er vel så hovmodig at du innbiller deg at du har monopol på intelligens og klokskap. Det har ikke jeg sett noe særlig til i alle dine utallige tråder. Endret 31. desember 2011 av Belladonna 3
Steinar40 Skrevet 31. desember 2011 #11 Skrevet 31. desember 2011 Hva skulle det bety? Du er vel så hovmodig at du innbiller deg at du har monopol på intelligens og klokskap. Det har ikke jeg sett noe særlig til i alle dine utallige tråder. Når folk ikke engang skjønner såpass at de må skrive noe relevant i profilteksten på en dating-side, da kaller jeg det ikke for klokskap. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #12 Skrevet 31. desember 2011 Jeg hadde en slik profil med liste liker/ikke liker i en god tone + bilde. Synes ikke mannfolka var flink til å dra samtaleemner utav det, eller at responsen var noe å skryte av. Har nå skiftet til noe generellt sammensurium,så får jeg se hvordan responsen blir .... 1
Pene sko... Skrevet 31. desember 2011 #13 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jeg med flere gjør så godt vi kan for å få i gang en interessant og artig samtale. De damene jeg har fått meldinger av er mye mer bak mål enn det eksempelvis jeg er. Damenes meldinger er som hovedregel av typen; "skjer a?", "hatt en fin helg eller?", "hvorfor har du valgt det nicket?", osv. Da spør jeg gjerne om ting som de burde lest i min profil, bare for å se hvor interesserte de egentlig er. Endret 31. desember 2011 av Pene sko...
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2011 #14 Skrevet 31. desember 2011 Når folk ikke engang skjønner såpass at de må skrive noe relevant i profilteksten på en dating-side, da kaller jeg det ikke for klokskap. Akkurat det er jeg enig med deg i. Jeg gav nettopp uttrykk for det i mitt innlegg om hvordan kan man forvente interesse og svar fra noen hvis man selv har minimalt med presentasjon.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #15 Skrevet 31. desember 2011 Selve premisset til trådstarter er jo helt feil, siden menn aldri har vunnet noen pris for gode nettprofiler heller 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #16 Skrevet 31. desember 2011 Det funker ikke å fortelle om seg selv i profilen. De fleste mannfolka liker harde nøtter de må fiske ting ut av. Seriøst.. Etter jeg ble mer voksen og mer åpen har mannfolka blitt langt mer uinteressert enn da jeg var ung og usikker. De sier de ønsker kvinnfolk med meninger og selvstendighet, men jeg har ikke opplevd noe som støtter opp mot den. Så jeg drar rett og slett på meg et forsiktig og sjenert ytre når jeg blir kjent med mannfolk, ellers skremmer jeg dem bare. Når vi har blitt kjent og jeg får sjarmert dem, først da kan jeg være meg selv 100%, og da er jeg bare søt! Sukk. At jeg møter feil mannfolk? Tja. Jeg synes nesten alle jeg har møtt er ulike og fra ulike miljø. 2
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 31. desember 2011 #17 Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jeg var på dateside med nøytralt bilde, edru og viste meg fra en normal side uten sminke. Dvs, jeg brukte ikke det aller, aller beste bildet av meg med sminke, noe jeg ser på som lureri uansett. Unødvendig å bruke selveste lykkebildet som profilbilde. Jeg skrev en grei tekst om hva jeg liker å gjøre på osv, og jeg tok kontakt med andre som virket interessante, og skrev ikke "hey hva skjeeeraaa?" til dem heller. Responsen var skikkelig laber, og jeg fikk stort sett bare respons fra menn som skrev "hey hva sjer" og "du var søt ska vi møtes". Meldte meg ut etter en uke. :gjeiper: Gadd ikke det tullet. edit: skrivefeil Endret 31. desember 2011 av Valiumsjunkie 1
Steinar40 Skrevet 31. desember 2011 #18 Skrevet 31. desember 2011 Det funker ikke å fortelle om seg selv i profilen. De fleste mannfolka liker harde nøtter de må fiske ting ut av. Seriøst.. Etter jeg ble mer voksen og mer åpen har mannfolka blitt langt mer uinteressert enn da jeg var ung og usikker. De sier de ønsker kvinnfolk med meninger og selvstendighet, men jeg har ikke opplevd noe som støtter opp mot den. Så jeg drar rett og slett på meg et forsiktig og sjenert ytre når jeg blir kjent med mannfolk, ellers skremmer jeg dem bare. Når vi har blitt kjent og jeg får sjarmert dem, først da kan jeg være meg selv 100%, og da er jeg bare søt! Sukk. At jeg møter feil mannfolk? Tja. Jeg synes nesten alle jeg har møtt er ulike og fra ulike miljø. Hva er problemet egentlig? Kan ikke tenke meg at noen er "seg selv" i en dating-periode. Blir jo et problem hvis den andre spiller totalt skuespill selvfølgelig.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 31. desember 2011 #19 Skrevet 31. desember 2011 Steinar40, hva er vitsen med å komme med dette oppgulpet? ENten bidrar du, eller så holder du deg unna. Det du kommer med er bare tull og fjas. 2
Steinar40 Skrevet 31. desember 2011 #20 Skrevet 31. desember 2011 Steinar40, hva er vitsen med å komme med dette oppgulpet? ENten bidrar du, eller så holder du deg unna. Det du kommer med er bare tull og fjas. Hvis du tenker deg om så finner du ut at det jeg skrev ikke er bare tull og fjas. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå