Bollocks Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Jeg, som snusavhengig (uten planer om å slutte med det første), har vært så idiot og dratt til Spania for ett år, der hvor det ikke er lov å selge snus. Og røyking er ikke et alternativ for meg nå. Jeg har bare så sykt lyst på snus! Så jeg har noen spørsmål angående det å bringe snus til Spania med noen venner som kommer hit om ikke så lenge. For eksempel hvis noen venner tar noen bokser med snus (4-5) med i kofferten eller håndbagasjen på flyreisen, blir det problemer med det? Har noen erfaring med dette? For jeg har aldri reist før, så jeg har ikke peiling på hvordan ting foregår i tollen. På forhånd takk!
She_Leiva Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Det er ikke ulovlig med snus i Spania, de selger det bare ikke, men det er ikke noe problem å kjøpe i Tax Free å ta med inn i landet. 1
isbiten. Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Har en venninne som nettopp var i Australia et semester, og hun bestilte snus fra nettet (en svensk nettside tror jeg). Det var visst billig og veldig greit å gjøre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå