Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 jeg har et "problem" som jeg synes det er vanskelig å diskutere med andre. Sønnen min er 13 år gammel, og jeg har merket at han har begynt å se veldig mye på meg når jeg går i undertøyet eller er lettkledt. Han prøver også å legge opp til at han er tilstede i situasjoner der jeg skal skifte o.l. Det hender han ser meg i bare trusa, men aldri helt naken.Jeg skjønnerjo at han har begynt å interesere seg for damer, og er jo glad for det. Men jeg føler det litt ubehagelig at han er så opptatt av meg. Er dette bare en naturlig periode av hans utvikling som vil gå over av seg selv, eller bør jeg prøve å snakke med ham om det? Jeg tror egentlig at jeg nesten ikke tør det. Det er litt ubehaglig å snakke om, og jeg har ikke lyst til å såre hans gryende føleser for kvinner. Er det noen som har noen erfaringer eller gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryfia Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg tror ikke du skal gjøre noe med det. Min erfaring er at det går over. Min sønn hadde en periode i 14 - 15 års alderen der han var på samme måten. Han var vant med å se meg helt naken fra han var liten, og det hendet at vi var på badet samtidig om morgenen. I en periode hadde jeg intrykk av at han prøvd eå være på badet når jeg skulle dusje, så ofte som mulig. Men det har gått over. Det er nok en naturlig del av utviklingen for unge gutter, selv om det kan føles litt ubehagelig for oss mødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #3 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg synes ikke at tenåringsønner bør se mødrene sine i bare trusa. De er inne i en prosess der de skal frigjøre seg fra foreldrene, og ikke lage nye bindinger. Jeg synes du skal si ifra t du vil være alene i situasjoner der du er i bare undertøyet. Det err en menneskerett for alle voksne mennseker, som du ikke behøver å begrunne overfor din sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #4 Del Skrevet 8. mars 2002 Dette er garantert i ren nyskjerrighet. Han blir garantert ikke opphisset av å se sin mor naken. I vår familie behøver vi ikke å skjule hverandre når vi skifter, og jeg tror det er viktig at det ikke blir sånn heller. Tenk så mye angst det skaper i forhold til nakenhet, når man ikke engang ser sine nærmeste nakene. Hilsen Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #5 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg er helt enig med deg mia. Man må kunne se sine nærmeste nakne. Så sjenerte er vel ikke voksne mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå