Gå til innhold

pris på rusbrus og cider!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, tar opp denne jeg, istede for å lage ny! jeg har ikke drukket noe særlig før, og alt jeg har klart og skaffe, er to rusbrus.. tror dere jeg vil merke noe når jeg drikker det i morgen, eller er det døfødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du så ung som dem gjetter på her, og du ikke er tjukk- ikke vondt ment. ) og stappa mett!

så vil du merke det ja;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser for meg det at TS er på pub og skal ha en øl. "Hva slags øl da?" "helt vanlig øl!" Da får hun nok en liten refs ja. For det er jo så mye "vanlig" øl. mjød, stout, imperial stout, amber, ipa,... bare for å nevne noen av de flere hundre underkategoriene av øl. I tillegg kommer det bryggeri og stuff. Hadde vært en fin erfaring for å lære seg hva en skal drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Hehe, ser for meg det at TS er på pub og skal ha en øl. "Hva slags øl da?" "helt vanlig øl!" Da får hun nok en liten refs ja. For det er jo så mye "vanlig" øl. mjød, stout, imperial stout, amber, ipa,... bare for å nevne noen av de flere hundre underkategoriene av øl. I tillegg kommer det bryggeri og stuff. Hadde vært en fin erfaring for å lære seg hva en skal drikke.

Hahah det er sånn jeg kjøper øl!

Uanonymb: Jeg vil ha øl

Barmann: Hva slags øl?

Uanonymb: ØL!

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg lyst på en flaske med røykøl.

Jeg kjørte på med en Cafe Caramell med en liten skvett Kahlua, inspirert av denne tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

www.vinmonopolet.no ... er kanskje noen cidere der og pris. jeg synes 12 stk er altfor mye for deg. halvparten kunne vært nok. du er såpass ung og har sikkert ikke drukket før. da er det på sin plass å ikke overdrive.hvis jeg drikker 12 stk, blir jeg veldig full. rekorden min er 16, men da klarte jeg nesten ikke å gå. den gangen jeg gjorde det, var jeg 18. det var ikke mye tøft. mitt råd er å ta det rolig. ta et glass vann imellom hver cider. det kan skje mye når man er veldig full

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha, skal bare ha en cider og en rusbrus selv tror jeg ;) kansje en øl i tilegg! her i berger er vi rooolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...