Zakuro Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Hei folkens, har et lettere negl problem. Under to av neglene mine er det noe halvmykt og porøst, og det synes litt så jeg må ta saks eller noe å skrape det vekk. Hva i pokker kan det være? Det er ikke neglsopp skal jeg dømme etter skrekkbildene jeg fant på google, lol:P Det er nesten som om det vokser en ekstra, u-vellykka negl under den vanlige. :frown:
sofie777 Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Jeg skulle også likt å vite dette. Jeg har hatt det under ene tommelfingerneglen og da spurte jeg noen på en neglesalong og de hadde aldri sett dette før. Det som er mest irriterende er at den neglen er nå den som vokser fortest av alle neglene mine. (eller, det virker i hvert fall sånn)
Gjest NoF11 Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Er det fremtredende på noe vis? Det kan være det som kalles "Hyponychium". Står mer her: http://www.hooked-on-nails.com/naturalnails.html http://nailsbeautiqued.blogspot.com/2010/11/fingernail-anatomy-nail-saving-tips.html Endret 30. desember 2011 av NoF11
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 SOS!!!!!!!!!!!!! Dette er med STOR sannsynlighet NEGLESOPP! Gå til legen SÅ FORT SOM MULIG. Oppdaget liknende tendenser på stortåneglene mine for mange år tilbake, men skjønte ikke hva det var på mange år. Det begynte med at neglene var litt hvite og smuldrete i tuppene, så etter hvert ble hele neglen gul og tykk samt enda mer smuldrete. Nå, 5-6 år etter at jeg først oppdaget symptomene har det også begynt å spre seg til de små tåneglene. Sliter med å bli kvitt det, selv med tabletter. Er mye lettere å behandle om det tas på tidlig stadium!!! Så kom dere til legen ASAP. Lykke til!
Zakuro Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2011 SOS!!!!!!!!!!!!! Dette er med STOR sannsynlighet NEGLESOPP! Gå til legen SÅ FORT SOM MULIG. Oppdaget liknende tendenser på stortåneglene mine for mange år tilbake, men skjønte ikke hva det var på mange år. Det begynte med at neglene var litt hvite og smuldrete i tuppene, så etter hvert ble hele neglen gul og tykk samt enda mer smuldrete. Nå, 5-6 år etter at jeg først oppdaget symptomene har det også begynt å spre seg til de små tåneglene. Sliter med å bli kvitt det, selv med tabletter. Er mye lettere å behandle om det tas på tidlig stadium!!! Så kom dere til legen ASAP. Lykke til! Ja dette høres jo ikke lovende ut når jeg ikke har råd til å gå til legen:P
Zakuro Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2011 SOS!!!!!!!!!!!!! Dette er med STOR sannsynlighet NEGLESOPP! Gå til legen SÅ FORT SOM MULIG. Oppdaget liknende tendenser på stortåneglene mine for mange år tilbake, men skjønte ikke hva det var på mange år. Det begynte med at neglene var litt hvite og smuldrete i tuppene, så etter hvert ble hele neglen gul og tykk samt enda mer smuldrete. Nå, 5-6 år etter at jeg først oppdaget symptomene har det også begynt å spre seg til de små tåneglene. Sliter med å bli kvitt det, selv med tabletter. Er mye lettere å behandle om det tas på tidlig stadium!!! Så kom dere til legen ASAP. Lykke til! Ja dette høres jo ikke lovende ut når jeg ikke har råd til å gå til legen:P
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 Be om faktura når du er hos legen! Medisinene må vel betales cash, men... Enten det, eller ha ødelagte negler for resten av livet :/ (Hilsen hun som skrev posten over).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå