Gå til innhold

Sanger til konfirmasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert etter en her inne etterlyste en sag til konfirmasjon.

Jeg er midt oppi en 5årig ingeniørutdannelse, jeg er smart, jeg har reis en del og sett verden, jeg liker alt av mat, jeg kan geografi, jeg er sofistikert og voksen. Jeg har mål i livet!

i har arrangert to st.

Vi lagde sanghefter,som vi la virkelig ned mye arbeide i. Fikk de trykt med bilder osv.

Det samme med bordkortene.Meningen var at alle skulle/kunne ta med seg heftet hjem som et vakkert minne fra dagen. Alle gjester var i familien. Når vi ryddet så lå halvparten igjen.

Det var også navnet på heftet til de som fikk det på sin bordplassering,samme som på bordkortet.

Syns kansje det ble en liten skuffelse ut av det....sånn gir blaffen....

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Ble litt inspirert etter en her inne etterlyste en sag til konfirmasjon.

Jeg er midt oppi en 5årig ingeniørutdannelse, jeg er smart, jeg har reis en del og sett verden, jeg liker alt av mat, jeg kan geografi, jeg er sofistikert og voksen. Jeg har mål i livet!

i har arrangert to st.

Vi lagde sanghefter,som vi la virkelig ned mye arbeide i. Fikk de trykt med bilder osv.

Det samme med bordkortene.Meningen var at alle skulle/kunne ta med seg heftet hjem som et vakkert minne fra dagen. Alle gjester var i familien. Når vi ryddet så lå halvparten igjen.

Det var også navnet på heftet til de som fikk det på sin bordplassering,samme som på bordkortet.

Syns kansje det ble en liten skuffelse ut av det....sånn gir blaffen....

Hva syns dere?

Hva har det her med saken å gjøre?

• Liker 3
Skrevet

Hva har det her med saken å gjøre?

Ha ha ha. Verste tabben jeg har gjort her inne. De to setningene du har uthevet,hadde jeg kopiert for å svare ts. på den aktuelle tråden. Så satt jeg samtidig med tanken om kortene i hodet,så ringte telefonen...................da jeg var ferdig så glemte jeg den.

Så begynte jeg...skrev fort,for det kom besøk.Endte med at jeg postet,uten å lese først

Så se glatt over de to linjene.

Gjest badeand1
Skrevet

Ha ha ha. Verste tabben jeg har gjort her inne. De to setningene du har uthevet,hadde jeg kopiert for å svare ts. på den aktuelle tråden. Så satt jeg samtidig med tanken om kortene i hodet,så ringte telefonen...................da jeg var ferdig så glemte jeg den.

Så begynte jeg...skrev fort,for det kom besøk.Endte med at jeg postet,uten å lese først

Så se glatt over de to linjene.

hehe syns jeg husker de setningene fra en annen tråd skjønner du. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...