AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Hva gjør jeg nå, avbestiller timen hos gynekologen, eller går dit og at rumpa er full av piskeslag? Røde merker på kryss og tvers. Hva ville dere gjort? Er flau, ikke på grunn av det, men likevel... Hva ville dere gjort?
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Jeg ville utsatt timen, om det ikke var helt kritisk å ta den akkurat nå. 1
Audrina Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Bare gaa, og late som ingenting Er gynekologen profesjonell, sier h*n ingenting 1
Gjest badeand1 Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Sminka det bort. Endret 30. desember 2011 av Mortem 2
Gjest alille Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Det er bare å gå, du er ikke den eneste som har måttet gå gjennom sånt. Så får du bare le det vekk hvis du er redd for reaksjonen, si noe som "hehe, ja det ble litt brutal lek her en dag, trodde ikke det skulle være synlig fortsatt."
Chiyo Skrevet 31. desember 2011 #6 Skrevet 31. desember 2011 Hahaha! Du må gjøre det som føles rett, men jeg tror jeg ville avlyst om det var meg. Jeg er utrolig sjenert. Jeg hadde vært nervøs nok over at noen skulle glo på underlivet mitt, ikke særlig digg å vite at det er piske merker over baken også. Men som andre har nevnt... Gynekologer skal jo liksom være profesjonelle, de har sett det meste.
Kamikatze Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 Gynekologen vet nok at det ikke har vært ordentlig røft når det ikke er det italienske kartet...
Gjest Raindrops Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 Jeg synes ikke gynekologen trenger å vite noe om den delen av sexlivet mitt, så jeg hadde helt sikkert avlyst. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Hva gjør jeg nå, avbestiller timen hos gynekologen, eller går dit og at rumpa er full av piskeslag? Røde merker på kryss og tvers. Hva ville dere gjort? Er flau, ikke på grunn av det, men likevel... Hva ville dere gjort? Er vel ikke noe problem hvis du sitter den veien man pleier sitte i en stol?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå