Surriball Skrevet 2. januar 2012 #21 Skrevet 2. januar 2012 Gjør det! Veldig bra spill! ... men det anbefales å ha to datamaskiner som klarer å kjøre spillet, evt. ha det på to konsoller. For hvis du får prøve det er det stor sannsynlighet for at du også blir hekta, og da er det konkurranse om å få spille! ... snakker av erfaring
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #22 Skrevet 2. januar 2012 Å gi ham skyrim er litt som å gi ham en 3 ukers sydenferie alene, du ser ham ikke igjen på en stund ;p Eneste forskjellen er at sydenferie har større kjangse for utroskap 1
hulaboer Skrevet 3. januar 2012 #23 Skrevet 3. januar 2012 Men hvor får jeg det billigst tror dere? Kjøper aldri spill, veit ikke hva spillbutikker heter en gang.. Ikke på internett, har ikke tid til det http://www.prisjakt.no/product.php?p=792651
Gjest Bobler Skrevet 7. januar 2012 #24 Skrevet 7. januar 2012 Sukk, glad for at jeg skulle kjøpe det på mandag og ikke idag. Fjompen kom nettopp hjem, strålende fornøyd med sitt nye spill :sjenert: Hva skal jeg kjøpe til han nå da.. Snart er dagen her også.. Ååå..
Gjest Bobler Skrevet 7. januar 2012 #28 Skrevet 7. januar 2012 Star Wars The Old Republic Er det noe kult da? Hva gjør man der? Passer det for en som liker MW og Wow?
Gjest SemperFi Skrevet 7. januar 2012 #29 Skrevet 7. januar 2012 det er MMO som WoW, men i Star Wars verden.
Gjest Bobler Skrevet 7. januar 2012 #30 Skrevet 7. januar 2012 det er MMO som WoW, men i Star Wars verden. MMO? Jeg kan ikke så mange forkortelser.. Jeg kan MW3, og wow.
HopelessFear Skrevet 7. januar 2012 #31 Skrevet 7. januar 2012 Massive Multiplayer Onlinegame. Mange som sier at DW:TOR skal ta over for WoW men jeg er ikke helt sikker på det. Ganske bra spill om en liker rollespill dog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå