Gjest Bobler Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Samboeren har bursdag snart. Har allerede kjøpt 1års abonoment på FHM til han. Skal ha en gave til, og tenkte litt på skyrim til xbox. Er det et bra spill? Jeg spiller ikke selv, så aner ikke. Nå spiller han MW3, har tidligere spilt b.la WOW.
HopelessFear Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Skyrim er bra, men jeg ville heller kjøpt det til PC enn Xbox, det er noe feil i spillet som gjør til at det funker dårligere på xbox jo lenger en spiller. 1
Tabris Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Jeg ville absolutt kjøpt Skyrim til ham, et veldig bra spill.
Gjest Bobler Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Skyrim er bra, men jeg ville heller kjøpt det til PC enn Xbox, det er noe feil i spillet som gjør til at det funker dårligere på xbox jo lenger en spiller. Han bruker ikke PC, og får ikke lov til å låne laptopen min til spill
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Skyrim er bra, men jeg ville heller kjøpt det til PC enn Xbox, det er noe feil i spillet som gjør til at det funker dårligere på xbox jo lenger en spiller. jeg har mange timer med skyrim på xboxen min og har ikke opplevd noe av dette.
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #6 Skrevet 31. desember 2011 Blir lite sex på deg om du kjøper Skyrim til han. Just saying! 4
Armitage Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 Blir lite sex på deg om du kjøper Skyrim til han. Just saying! Ikke nødvendigvis. Samboern min er en gamer, men han er enda mer glad i sex:P
tiini Skrevet 31. desember 2011 #8 Skrevet 31. desember 2011 Blir lite sex på deg om du kjøper Skyrim til han. Just saying! så sant så sant!! spillet er veeeldig avhengighetsskapende:P Er ikke bare en gang jag har fått hørt: "snaaart ferdig, skal bare gjøre dette ferdig først..."
Gjest Bobler Skrevet 31. desember 2011 #9 Skrevet 31. desember 2011 Blir lite sex på deg om du kjøper Skyrim til han. Just saying! Sex går alltid over spill, heldigvis Han kan sitte midt i noe viktig, være drittgira, men slipper alt han har i hendene hvis jeg vil hoppe i høyet! 1
Gjest *dragoon* Skrevet 31. desember 2011 #10 Skrevet 31. desember 2011 Skyrim er bra, men jeg ville heller kjøpt det til PC enn Xbox, det er noe feil i spillet som gjør til at det funker dårligere på xbox jo lenger en spiller. Ettersom jeg har lest vil dette skje hos PC brukere også etter hvert, men ikke like tidlig som PS3 og X-Box brukere fordi det er mer minne på dataen. Jeg har også spilt dette på X-Box i mange, mange timer uten å merke noe ennå. Men har han en PC som takler spillet, så er vel det beste løsningen.
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #11 Skrevet 31. desember 2011 I was going to have sex. Then I took an arrow to the knee. 2
Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #13 Skrevet 1. januar 2012 jeg har mange timer med skyrim på xboxen min og har ikke opplevd noe av dette. Ikke jeg heller. Men jeg har en mistanke om at når det hoper seg opp med saves, så blir disken litt tregere. Det er mulig jeg bare innbiller meg ting, men for meg ser det ut som om det hjelper å slette tidligere saves når spillet begynner å hakke litt. Jeg har gjort det til en regel å rydde når jeg nærmer meg 2-300 saves. Forøvrig så syns jeg at spillet kjører meget pent på x-box. Har ikke mye å klage på, og det skjer ganske sjelden at det låser seg. Det er en drøm sammenlignet med f.eks Fallout New Vegas. Fallout NV krasjer rett som det er når man går inn i nye miljøer, og har bare EN slot for autosave, slik at om den ødelegges, så må man gå helt tilbake til siste manuelle save.
hulaboer Skrevet 1. januar 2012 #14 Skrevet 1. januar 2012 Husk at du risikerer å bli Skyrim-enke da. Det er farlig oppslukende. Et veldig bra spill!
Gjest Bobler Skrevet 1. januar 2012 #15 Skrevet 1. januar 2012 Husk at du risikerer å bli Skyrim-enke da. Det er farlig oppslukende. Et veldig bra spill! Er allerede MW3 enke Overlever, liker å gjøre han glad, og å koble av å spille gjør han glad.
Gjest SemperFi Skrevet 2. januar 2012 #16 Skrevet 2. januar 2012 Er allerede MW3 enke Overlever, liker å gjøre han glad, og å koble av å spille gjør han glad. Er bare å gjøre som x'n min, satt seg på fanget mitt med bena rundt meg, startet å kysse meg, bet i øret og hvisket ta meg. Var plutselig helt stille i skype samtalen og vennene mine satt plutselig ble jeg borte
Gjest Bobler Skrevet 2. januar 2012 #17 Skrevet 2. januar 2012 Men hvor får jeg det billigst tror dere? Kjøper aldri spill, veit ikke hva spillbutikker heter en gang.. Ikke på internett, har ikke tid til det
Gjest SemperFi Skrevet 2. januar 2012 #18 Skrevet 2. januar 2012 Platekompaniet er billigst i butikk.
Sissa Skrevet 2. januar 2012 #19 Skrevet 2. januar 2012 Jeg kjøpte Skyrim til samboeren min til jul.... Kan si det ble ganske dårlig med kjærestetid, og en hjelpsom kjæreste. Jeg vasket hele leiligheten i romjula jeg, og når jeg nesten var ferdig etter to timer, titter han opp og sa ''oj, har du vasket og gjort alt det nå?''.. Hællæ lissom.. Men hvis du tåler litt sånn de første dagene, er det verdt det, virker som et bra spill
Sissa Skrevet 2. januar 2012 #20 Skrevet 2. januar 2012 Blir lite sex på deg om du kjøper Skyrim til han. Just saying! Skriver under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå