Gå til innhold

Utslitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Den siste tiden, fra like før jul (kanskje 22 desember) har jeg vært veldig sliten. På juleaften låste jeg meg inne på badet å gråt litt, uten noen grunn, jeg var bare sliten av alt og alle rundt meg. De tre siste dagene har jeg bare ønsket å sove og jeg har hatt vondt i hodet store deler av dagen, jeg har også hatt lett halsvondt, men det blir verken bedre eller verre og det er ikke så vondt som det er når man er syk. Selv om jeg er sliten er jeg oppe som andre mennesker og gjør vanlige ting sammen med foreldrene mine, men jeg vil fort hjem og er smågretten hvis folk ber meg om å gjøre noe. Noen her som har tanker om hvorfor dette skjer? Jeg sover jo tross alt lenger enn jeg vanligvis gjør nå i ferien. Jeg er også fornøyd og har ingen problemer med meg selv, venner, familie osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det samme her. Har grått og vert langt nede hele jula, sår hals, av og til snørrete men ikke syk nok til å være syk...enkelte netter har jeg svetter og fryst om hverandre og da verker kroppen. Da tenker jeg at det endelig skal slå ut skikkelig slik at jeg kan bli helt frisk etterpå men nei, jeg hangler videre. Jeg kjenner at jeg hadde hatt godt av å være sosial med venner men orker samtidig ikke når jeg er nede og nå som det er jul har de fleste ungene rundt beina så samtaler blir litt for trivielle til at det vil gi meg den gnisten jeg trenger.

Skrevet

Høres noe kjent ut... Har vært veldig hanglete jeg og, hele høsten og vinteren så langt. Griner av julesanger, måtte se vekk i kirken julaften så mamma ikke skulle se jeg gråt... Har hatt pusteproblemer (som jeg ikke er helt "ferdig" med, men ikke like ille som tidligere), kald/varm, kvalm, dårlig humør, lett sint og irritert. Noe som igjen sliter, da jeg til vanlig er en ganske positiv person...

Skrevet

Hadde det på samme måten for noen år siden, gikk til legen og fikk konstatert lungebetennelse(!) Hadde ingen følelse selv om at dette kunne være akkurat det.

Bare et forslag - det er slettes ikke sikkert dette er en diagnose som passer deg. Men mange blir veldig nedbrutte, slitne og deprimerte når de har lungebetennelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...