AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Jeg lastet ned noen apper til iPhonen min, sånne Pilates og Yoga treningsvideoer.. Jeg tenkte jeg skulle teste ut de i en måned, og jeg har trent pilates før og sett resultater. Øvelsene på treningsvideoene på iPhonen er akkurat de samme som på DVD'en jeg brukte før, bare at der er enda flere. Men kan jeg få resultater på en måned, om jeg i tillegg går mye i hverdagen og holder meg i aktivitet? Jeg har ingen interesse for jogging, styrketrening osv, og som dere sikkert vet er det håpløst å trene om interessen og motivasjonen ikke er der. Pilates og Yoga har jeg alltid syntes er gøy, så..
1990nostalgia Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Hvis du har et godt kosthold og ikke overspiser, og samtidig får morsjon ellers, så tror jeg du kommer til å se og føle resultater. Jeg har trent litt pilates, og den perioden jeg trente det, merket jeg at kroppen min ble mye strammere, selv om jeg ikke trente noe særlig kondisjon ved siden av. Også føler man seg jo mye bedre uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå