AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Drakk for første gang i natt siden i sommer, og når jeg våkna i morges, kom jeg på hvorfor jeg har fylleangst. Herregud så mye rart jeg gjorde. Har litt lyst å grave meg ned i noen år.. Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å ikke gjøre så mange rare ting i fylla? Og jeg drakk jo egentlig ikke så mye heller, men selvfølgelig så tåler jo noen mindre enn andre..
Gjest hmrk Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Vel, når du er full føler du deg som verdensmester. Så det må kompenseres for og desverre når du våkner og innser HVOR mye 'verdensmester' du var dagen/kvelden før... That's leif! :gjeiper: 2
Gjest henriett3 Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Vel, når du er full føler du deg som verdensmester. Så det må kompenseres for og desverre når du våkner og innser HVOR mye 'verdensmester' du var dagen/kvelden før... That's leif! :gjeiper: Enig! :gjeiper: Har fylleangst jeg og, men 5 juledag skal det jo drikkes. Drakk i natt jeg og. Skulle ønske at jeg ikke hadde tilgang til facebook på telefonen når jeg drikker :gjeiper: Edit: skrivefeil Endret 30. desember 2011 av henriett3
Tyah Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å ikke gjøre så mange rare ting i fylla? Drikke mindre, eller bare holde deg edru! Men alle gjør rare ting på fylla, det er jo derfor vi drikker! Hadde du det gøy igår? Vist svaret er ja så synes jeg ikke du skal bry deg om du gjorde noen rare ting alltså. Men om du gjorde noe skikkelig drøyt så kan jeg jo skjønne det
Gjest hmrk Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Enig! :gjeiper: Har fylleangst jeg og, men 5 juledag skal det jo drikkes. Drakk i natt jeg og. Skulle ønske at jeg ikke hadde tilgang til facebook på telefonen når jeg drikker :gjeiper: Edit: skrivefeil O'boy! Meldinger man sender i fylla....
Gjest henriett3 Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 O'boy! Meldinger man sender i fylla.... Ja uff
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å ikke gjøre så mange rare ting i fylla? Drikke mindre, eller bare holde deg edru! Men alle gjør rare ting på fylla, det er jo derfor vi drikker! Hadde du det gøy igår? Vist svaret er ja så synes jeg ikke du skal bry deg om du gjorde noen rare ting alltså. Men om du gjorde noe skikkelig drøyt så kan jeg jo skjønne det Jo, jeg hadde det gøy, men blir VELDIG guttegal. TS
Gjest henriett3 Skrevet 30. desember 2011 #8 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jo, jeg hadde det gøy, men blir VELDIG guttegal. TS Heheh.. Jeg og. Men det er ikke galt det? :gjeiper: Endret 30. desember 2011 av henriett3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå