Gå til innhold

Nyoppståtte leddsmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

I 2-3 uker har jeg hatt leddsmerter, som jeg aldri har hatt før. Det startet med at begge skuldrene ble vonde, deretter flere fingre på begge hender, etterfulgt av håndleddene. Knærne er også en anelse ømme når jeg går i trapper eller har sittet stille lenge. Men hovedplagene er fra hendene og skuldrene. Milde men irriterende smerter ved bevegelse, kjenner også vagt ubehag i fingrene når hendene er i ro. Det gjør vondt å kle på seg.

Men jeg ser ingen hevelser eller rødhet, og smertene er så milde at jeg kanskje burde kalle det bare "vagt ubehag". Det er mest irriterende. Merker at spesielt fingrene er stive på morgenen, men varme hjelper og det bedrer seg utover dagen.

Hva er dette?

Er det normalt å ha sånne perioder, eller kan det være symptom på noe? Andre som opplever det samme? :)

Mulig jeg forsøker ibuprofen noen dager for å se om det hjelper. Det skal bli ganske mye verre enn det er nå før jeg går til lege eller begynner å bekymre meg for leddgikt eller noe sånt. Men jeg er likevel litt nysgjerrig. Dette er en ny opplevelse for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...