AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Heisann. Alkohol fortynner jo blodet, så hvis man har mensen når man drikker alkohol, vil man blø "mer" siden blodet blir tynnere? Ikke akkurat mer, men siden blodet blir tynnere av alkohol, kommer det kanskje oftere og tynnere menstruasjonsblod enn til vanlig? Noen som har erfaringer eller lignende? Har googla det litt, noen sier nei, andre sier ja, mens andre sier det faktisk forminsker blodmengden.. hmm...
hufsa! Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Heia,egen erfaring og venniners så forsvinner den nesten når vi drikker.
Gjest Cuntzilla Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Det vanlige er vel at den forsvinner midlertidig når man drikker (mye).
Tabris Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Det er min erfaring også, at den forsvinner midlertidig.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 TS her Takk for svar, da vet jeg det Har mellomblødninger så håper de forsvinner helt i morgen da
Ethereal Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har venkinner som sier de ikke har mens når de drikker. Jeg blør derimot, og noen ganger mer enn jeg vanligvis gjør.
Noteknekk Skrevet 30. desember 2011 #8 Skrevet 30. desember 2011 Jeg blør lite i utgangspunktet og har ikke egentlig merket noe særlig forskjell når jeg drikker alkohol under mensen. Ganske likt som ellers, muligens noe mindre - ikke mer i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå