Gjest Badabing Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Jeg stemmer ikke Venstre, men jeg kan ofte være enig med dem, og ser på det som et solidarisk parti. Fordel: miljø. Ulempe: privatisering.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Jeg stemmer ikke Venstre, men jeg kan ofte være enig med dem, og ser på det som et solidarisk parti. Fordel: miljø. Ulempe: privatisering. Privatiseringen synes jeg også kan være litt skummel. Liker fokuset på skole og miljø.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Jeg stemmer V fordi jeg stadig blir overrasket over hvor fornuftige avgjørelser, stemmer og uttalelser folka derfra har. Jeg er enig i stort sett alt de står for, bortsett fra at de er imot forskning på thorium-/atom-kraft, men det er det vel ingen partier som er for, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 ingen med vett i hue som stemmer venstre vel? de som sier de gjør det er forumtroll. 1
Gjest Badabing Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 ingen med vett i hue som stemmer venstre vel? de som sier de gjør det er forumtroll. Jeg for min del ble overrasket over at de fikk så få stemmer ved sist stortingsvalg. Dessuten er det vel mange akademikere som stemmer Venstre, og man kan vel ikke si at akademikere ikke har vett i huet..
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Bestemora mi har alltid sagt "Hvis du ikke vet hva du skal stemme på, så stemmer du venstre. Da gjør du hvert fall ikke noe galt" Jeg vet aldri hva jeg skal stemme, så jeg stemmer bare på venstre hvert år
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #8 Skrevet 31. desember 2011 Jeg stemmer ikke Venstre, men jeg kan ofte være enig med dem, og ser på det som et solidarisk parti. Fordel: miljø. Ulempe: privatisering. hva stemmer du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå