AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Meg og kattepusen skal være alene i år. Tenkte jeg skulle lage kjempegod middag og se masse masse tv. Flere som skal være alene? Man har alltids KG
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Hva i helvete. Når tid ble det vanlig å spise katt på juleaften?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Samme her. Meg og kattepusen. Skal lage meg god middag, og drikke litt vin. Og så en film eller to. Blir greit, men skulle vel ønske at det var annerledes... 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Hva i helvete. Når tid ble det vanlig å spise katt på juleaften? Nyttårsaften, lowercasecaps... Ikke julaften.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Jeg skal være alene med hunden. Spiser først middag med kjæresten før han drar på fest. Regner med å se en film, spise godis og bare kose meg. Her er det en annen tråd om samme tema.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Jeg melder meg frivillig til å tilbringe nyttårsaften med en person fra KG. Du bør bo i Oslo området. Jeg kan tilby følgende: Humor, noe digg du kan hvile øynene på, god mat & drikke, og en god samtalepartner.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Jeg melder meg frivillig til å tilbringe nyttårsaften med en person fra KG. Du bør bo i Oslo området. Jeg kan tilby følgende: Humor, noe digg du kan hvile øynene på, god mat & drikke, og en god samtalepartner. Jeg bor i Bergen
Cata Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 Det blir KG og meg. Og så pinnekjøtt og dessert. Savner ikke de store selskapelighetene, men hadde vært hyggelig å være sammen med en eller to gode venner. Men pyttsan, det går nok bra i år også. Har noen filmer på lur i hylla (mistenker at TV'n kommer til å svikte meg) og et par bøker i beredskap så jeg tar det som en lørdagskveld med litt ekstra god mat.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 aleine Meg og det 10 kattene:P se tv og styre på data;) blir jo hva man gjør det til:)
Gjest Lille-pus Skrevet 29. desember 2011 #10 Skrevet 29. desember 2011 Her skal også Lille-pus og hennes 3 pusekatter feire nyttår alene (nåja... alene og alene... vi er jo totalt 4 sjeler, 14 føtter og 3 haler ) Jeg tror det blir andebryst med appelsinsaus, ovnsbakte potetbåter, lettkokte grønnsaker (rosenkål, sukkererter og gulrøtter). Og sjokoladeis, hjemmelaget plommelikør og en kopp espresso til dessert. Stiller opp på KG nyttårsfesten Bor langt sørvest for Oslo
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #11 Skrevet 29. desember 2011 se HER folkens. Inspirert av at tv kommer til å svikte Ble superskuffet over filmene de viser :(
Cata Skrevet 29. desember 2011 #12 Skrevet 29. desember 2011 se HER folkens. Inspirert av at tv kommer til å svikte Ble superskuffet over filmene de viser :( Arrrgh, den der siden har sviktet meg lenge nå. Den laster og laster og laster og kommer aldri til poenget. Skjønner ikke hva som går av den for inntil for et par uker siden funket den som bare det. (Og, ja, jeg har slettet cookies.)
UnderCover Skrevet 29. desember 2011 #13 Skrevet 29. desember 2011 Jepsi pepsi. Meg, kattepusen, KG og litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke steller istand fest i år. Men det skulle bare mangle at jeg kan droppe alle mennesker når jeg føler for å puste litt... Og i bonus får jeg verdens gladeste og tryggeste katt Og enig ja, drittfilmer.. Kunne da sendt noe bedre på en dag som nyttårsaften 1
UnderCover Skrevet 29. desember 2011 #14 Skrevet 29. desember 2011 Arrrgh, den der siden har sviktet meg lenge nå. Den laster og laster og laster og kommer aldri til poenget. Skjønner ikke hva som går av den for inntil for et par uker siden funket den som bare det. (Og, ja, jeg har slettet cookies.) Hm... Rart Jeg brukte vg sin til den sviktet, men kjempefornøyd med seher
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #15 Skrevet 29. desember 2011 Alenenyttårsaften for meg også. Ingen firbente. Vet ikke en gang om jeg gidder matstyr for en. Bor sør for Oslo.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #16 Skrevet 29. desember 2011 Så godt at man er flere :) Da blir man aldri ensom TS
Cata Skrevet 29. desember 2011 #17 Skrevet 29. desember 2011 Hm... Rart Jeg brukte vg sin til den sviktet, men kjempefornøyd med seher Jammen da må sikkert jeg prøve VG sin *lur* 1
UnderCover Skrevet 29. desember 2011 #18 Skrevet 29. desember 2011 Jammen da må sikkert jeg prøve VG sin *lur* Mest sannsynlig
Cata Skrevet 29. desember 2011 #19 Skrevet 29. desember 2011 Mest sannsynlig Den virket faktisk. Men er irriterende for det, for jeg likte så godt den tidslinjen til seher
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #20 Skrevet 29. desember 2011 Alene jeg og, og gleder meg til å bestemme hva som skal ses på tv, hva som skal spises (eller ikke spises) og når. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå