Gjest snoopy_93 Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Hei alle sammen! Har i en ukes tid hatt litt problemer med menssmerter uten noen mens. Går på p-piller av merket Mercilon 28 og er fortsatt på første uka på dette pille brettet. Tviler på at det er eggløsningssmerter i og med at p-piller hemmer eggløsning og follikkelmodning i eggstokkene. Gravid er jeg heller ikke som jeg vet om, tok test på onsdag som var negativ. Noen som vet hva det kan være? Kommer i sånne "bølger" på en måte.
mi_hari_ra Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Har 2 venninner som har hatt samme erfaring! Hun ene ble gravid utenfor livmora, noe som er utrolig farlig for det kan føre til operasjon og mindre sjangs for å få barn i fremtiden. Hun andre hadde en cyste på livmora, men det var ikke noe farlig. Jeg annbefaler deg om å sjekke deg hos legen og gynekologen så fort som mulig!
Gjest Consensio Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Jeg får slike smerter ofte, men så har jeg pcos. Har mange cyster som sprekker Også får jeg skikkelige menssmerter når jeg egentlig skulle hatt mensen (har en tendens til å hoppe over en mnd nå og da)
Gjest Snoopy_93mobil Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Får løpe til legen jeg da Håper ikke det er noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå