Penelopen Skrevet 29. desember 2011 #1 Del Skrevet 29. desember 2011 Tenkte jeg skulle starte min egen dagbok her på KG. Jeg er ei 19 år gammel jente, bor sammen med forloveden min i et lite, men koselig hus. Han har en sønn, O, som er 3 år. Vi har også en hund, N, som er 9 mnd nå :-) Jaa, mer kommer jeg ikke på nå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 29. desember 2011 #2 Del Skrevet 29. desember 2011 Ser fram til å lese dagboken din! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 29. desember 2011 Ser fram til å lese dagboken din! Lykke til :-) Velkommen hit og tusen takk! :-D er fantastisk! Har sett den flere ganger og jeg får tårer i øynene hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 29. desember 2011 Nå har jeg bestilt meg ny telefon! Det ble en Samsung Galaxy S2. Jeg vurderte LG Optimus 3D, men den fikk dårligere anmeldelser. Grunnen til at jeg måtte bestille ny telefon er fordi jeg klarte å klemme den jeg har nå i bildøra, så den funker ikke Jeg hadde den i 6 mnd, det er ganske lenge til å være meg. Nå skal jeg kose meg med litt hjemmelaget pizza og tv :-) Sambo ligger i fanget og snorker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 30. desember 2011 Spiste nyttårsmiddagen i dag jeg. Kalkun med poteter, rosepeppersaus og rosenkål til. Fantastisk godt! Ellers så har jeg vært på jobb og nå har jeg besøk av venninna mi Har kjøpt meg nye sko! De er så utrolig fine! De skal jeg ha på meg i morgen når vi skal feire nyttårsaften sammen med familien til sambo :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) ... Endret 6. januar 2012 av Penelopen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå