~Tea~ Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Noen som har akkurat denne modellen? Er dere isåfall fornøyd? Hva kostet den, og har du ekstrautstyr? Jeg har fått et tilbud hvor jeg kan kjøpe akkurat denne http://www.prisjakt.no/product.php?p=205173 til 3000kr. Noen som har klart å få den billigere et sted? Bruksområdet mitt blir nok litt baking, men vil gjerne utvide utstyret slik at den kan brukes til hakking av grønnsaker o.l. Er glad i å lage sauser og slikt fra bunn av.. Samt smoothies, er blenderen god?
Gjest Doh Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Jeg fikk til jul og brukte den for første gang i dag, så kan dessverre ikke hjelpe deg med annet enn at jeg elsker den joda, litt tidlig å si etter en gangs bruk men den tar seg fint ut på benken, kan brukes til det meste og jobber relativt stille. Jeg valgte den fordi jeg ikke vil ha problem med at jeg kjøpte en for svak kjøkkenmaskin senere, og jeg ville ha en som holder i mange år. 3000 er forresten veldig veldig billig, faktisk billigere enn de svakere maskinen. Min kostet 3995kr og jeg syns det er ganske billig til å være en så god maskin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå