Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har spørsmål om intimbarbering.

Noen dager etter barbering blir det sånn,eh, pinsvinn....og når man barberer på nytt på dette stadiet blir man ikke barbert godt nok eller ikke glattbarbert, hmmm, blør noen plasser

Pinlig innlegg men trenger hjelp.

Noen som har tips om hvordan man kan unngå dette.

Eller kunne glattbarbere så ofte man vil uten å få irritasjon osv?

Kanskje det finnes noen produkter, eller rett og slett tips om hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en epilator.

Skrevet

Epilator nedentil? Auch! Det er jo tortur bare på leggene.

• Liker 1
Skrevet

Barber alltid med hårene. For meg hjelper det om jeg drar litt i huden, da får jeg tatt alt uten av det blør :)

Skrevet

Barber alltid med hårene. For meg hjelper det om jeg drar litt i huden, da får jeg tatt alt uten av det blør :)

Det er ikke lett å få det helt glatt uten å barbere mot hårene. Men, begynn med hårene først.

Skrevet

Epilator nedentil? Auch! Det er jo tortur bare på leggene.

Neida, bare vondt første gangen, vanesak. På leggene og under armene kjenner man det jo nesten ikke.

Skrevet

Trådstarter her....

Jeg har prøvd voksing både hjemme og hos hudpleier. Hårene kommer tilbake etter ei uke. Tipper dette blir som epilator, og da har man kommet like langt.

Skrevet

For det første, det der er da IKKE pinlig?! Det er da kjempenormalt!

Men ja, du kommer nok aldri til å bli helt glatt(sånn som man blir av voksing) med barbering, men du kan prøve å barbere mot hårene(men da må underlivet ditt være vandt med barbering i det hele tatt, ellers så vil du nok gjerne få en irritasjon. Bruk barberskum og gjerne venus sin barberhøvel med gele :)

Skrevet

Mitt beste tips er å puffe litt baby talkum pudder på rett etter barbering. Sånn som man brukte på bleierumper ;)

Skrevet

Vaxning fungerar finfint! De första gångerna växer det ut på bara någon vecka, men när man har gjort det tre-fyra gånger så håller det i evigheter! Och oj oj oj vad len man är då. Det klör aldrig bortsett från dagarna precis efter vaxningen. Men det ska helst ske på salong, då blir det bäst. :)

Annars kanske hårborttagningscrème vore något för dig? Barbering är ju alltid irriterande för huden och jag tror inte att det finns något sätt att helt bli av med irritationen.

Skrevet (endret)

Kjøp unirens fra kondomeriet mot røde nupper ihvertfall, så blir ikke huden like rød og irritert etter barberingen :)

Ellers pleide jeg å bruke barberskum for underlivet, og bytta barberhøvler ofte. Barberer også aldri mot hårene.

Endret av Midnanne
Skrevet

Har også samme problem. Når man vokser kommer det tilbake etter en uke, og da må man SPARE slik at man får vokset på nytt. Og hvis man barberer, må man jo barbere hver dag, og det blir ikke glattbarbert, og masse nupper.

Jeg prøver å vokse så ofte som mulig, men hater den "spare" perioden. Har samme problem på leggene. Hvordan kan man være helt glatt 100% av tiden, uten nupper og uten å måtte spare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...