Gå til innhold

Sex i søvne!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En greie som har oppstått flere ganger i det siste, min samboer peller på meg mens han sover! Er ikke tvil om hva han drømmer men... Jeg har våknet av dette flere ganger, og han våkner stort sett etterhvert, midt i "økta". Hvor vanlig er dette? Flere som har opplevd samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Jeg våkner til stadighet i skje, med en stiv pikk mellom beina og hender over hele kroppen min. Han pleier å våkne etterhvert han også, og vil da naturligvis fortsette.

Skrevet

En greie som har oppstått flere ganger i det siste, min samboer peller på meg mens han sover! Er ikke tvil om hva han drømmer men... Jeg har våknet av dette flere ganger, og han våkner stort sett etterhvert, midt i "økta". Hvor vanlig er dette? Flere som har opplevd samme?

Kalles vanligvis en bonus :lur:

Bare pass på å ikke si det til han hvis han er bedre i søvne enn våken..

• Liker 2
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Kalles vanligvis en bonus :lur:

Og det går begge veier... :lur:

Skrevet

Tilbake til tråden-

Du skal ikke se bort ifra at noen mennesker der ute gjør slike ting midt på natta og bare later som at de sover. Jeg har gjort dette mer enn en gang før! haha!

Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men det skal visst være ganske vanlig. Og så lenge dere begge er med på leken, så er det jo ikke noe problem:)

Skrevet

Har hendt at jeg harvåknet av at kjæresten min har tafset litt i søvne ja :fnise:

Gjest Madelene1
Skrevet

Har hent noen ganger at jeg har våknet av at han faktisk er inni meg.

:fnise:

Skrevet

Har hent noen ganger at jeg har våknet av at han faktisk er inni meg.

:fnise:

Hva er første tanken og hvordan ender det når du først har gått så langt..?

Personlig ble jeg glad de gangene det skjedde, men dere jenter har en tendens til reagere noooe annerledes enn oss gutta :fnise:

Skrevet

Har våknet av at han er inni meg, jeg også. Såklart kvekker jeg litt når drømmene mine plutselig tar en VELDIG seksuell vending, men syns som oftest det bare er gøy. De fleste gangene tar vi en kjapp en når vi begge våkner (og han allerede er i meg), og er artig å prate om dagen etter :) Nå er vi i et fast forhold, og da er det null stress for oss!

Gjest Levitate
Skrevet

Har våknet av at kjæresten tafser litt, men var verre med meg i natt, jeg våknet og var i full gang med å jokke på veggen... Med andre ord, i drømmen hadde jeg sex med kjæresten - men in reality sex med veggen. Åherregud.

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd å våkne opp av at personen var i full gang med å ha sex med meg

Mens han selv sov!

Han trodde ikke på meg til å begynne med - men da jeg vekket ham da han var i full gang i søvne

- ble han ganske fortvilet og faktisk lei seg.

For min del spilte det ingen rolle - for vi hadde trossalt kjent hverandre veldig godt i 3 år,

og jeg visste jo hvilke verdier han hadde og hvilke ting han tok avstand fra.

Men han syntes det var ganske leit - siden det var noe han ikke ville gjøre mot eller med en annen sovende person

rent prinsippmessig.

Var jo ikke så lett for stakkaren - når han trossalt sov.

Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Hva er første tanken og hvordan ender det når du først har gått så langt..?

Personlig ble jeg glad de gangene det skjedde, men dere jenter har en tendens til reagere noooe annerledes enn oss gutta :fnise:

Jeg likte det, så jeg lot han fortsette! :sjenert:

Den beste måten å våkne på er enten ved siden av en enorm sjokolade eske eller med en pi** inni seg. :sjenert:

Endret av Madelene1
Gjest Bustenskjold
Skrevet (endret)

Har diskutert dette med kjærester/ samboere igjennom årene, og dette er en ting jeg aldri har fått aksept for.

Har for det meste vært sammen med relativt frisinnede jenter, men tafsing/ penetrering mens hun sover har jeg fått beskjed om er jevngodt med voldtekt og dermed uaktuelt.

Og selvfølgelig gjaldt det begge veier, så å "utnytte" meg mens jeg sov, var totalt uaktuelt..

Jeg kunne da umulig fantasere om å bli voldtatt..

Jeg blir egentlig litt (positivt) overrasket over å lese kommentarene fra kvinner i denne tråden..

Innlegg endret som ledd i rydding

SportyShorty, mod

Endret av SportyShorty
Skrevet

Jeg likte det, så jeg lot han fortsette! :sjenert:

Den beste måten å våkne på er enten ved siden av en enorm sjokolade eske eller med en pi** inni seg. :sjenert:

Jeg tafser ofte på madammen om natten/morgenen, av og til våkner hun fort, av og til venter hun med å våkne helt til jeg har fått penetrert henne :lur:

Hun har sagt klart i fra at jeg har lov til dette (så lenge humøret på kvelden/uken før har vært bra) og hun har ikke blitt sur så langt, bare avvist meg en gang da hun var veldig trøtt på morgenen (hadde ikke sovet godt om natten). Synes det er viktig å avklare hvor grensene går mtp vekking/sex, men vet at det er flere som kan tafse på andre i søvne, så er ikke alltid lett å styre seg heller...

Jeg er av den typen som ønsker at hun vekket meg med tafsing, men dessverre er jeg den som våkner først som regel!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

SportyShorty, mod

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

SportyShorty, mod

Ja, detta ser vi.

Dumt, for diskusjonen var flott, men du tok vel riktig valg...

Å våkne alene med morrabrød kvalifiserer vel ikke til sex i søvne..? :fnise:

Skrevet

Dette har aldri skjedd med meg, og jeg tror nok jeg hadde satt opp gjerde mellom oss hvis det hadde skjedd! Jeg vil ikke påstå at jeg er særlig konservativ eller kjedelig i senga, men i mine øyne er ikke dette langt fra voldtekt. Jeg sover, altså er jeg ikke i stand til å kommunisere på noen måte at det er greit. Og dette skal gå begge veier, det er ikke greit om jeg "forsyner meg" av godene når han sover heller, med mindre dette er noe han hadde ytret et ønske om.

Jeg hadde en kjæreste som tok på meg mens jeg sov en gang, og han fikk så ørene flagret når jeg våknet av det.

Skrevet

Men greia var altså at begge sover. Eller ihvertfall personen som tasfser! Dette er en ubevisst handling og ikke utnytting av en sovende partner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...