Gå til innhold

Hybelkaninens Skriblerier


Hybelkanin

Anbefalte innlegg

Tjaaa, så har man da bestemt seg for å prøve seg på dette med dagbok!

Her inne kommer det til å stå allskens mulige merkelige saker, tanker, ord, følelser og hendelser. - Forhåpentligvis.

Det skal sies at jeg lider litt av akutt glemme-seg-bort syndromet, og det kan godt være jeg glemmer bort denne dagboken også, til tider. Men, man gjør iallefall et tappert forsøk!

Første innlegg blir litt sånn mumlegrumle, igrunn, da jeg sitter her på døgn nr 2 som søvnløs stakkar. Kronisk insomnia og andre uhumskheter fører til at nattesøvnen uteblir, natt etter natt etter natt...

jeg har ligget og vridd meg i timesvis, og tilslutt orket jeg ikke lenger, og ruslet meg inn på KG en tur. Har på følelsen at jeg har lest meg gjennom halve forumet på en natt, men regner med at jeg trenger et par netter til for å klare en slik bragd.

Sendte nettopp min kjære på jobb, med nytraktet kaffe og en skikkelig søt matpakke. Brødskiver med salami og hjerteformede agurkskiver, samt en søt liten lapp hvor det sto "Elsker deg, forloveden min!" - Vi er nemlig fortsatt såpass nyforlovet at det gir kriblinger i magen hver gang vi kaller hverandre det. :rodmer:

Så da blir iallefall han lykkelig på jobb i dag! Jeg tenkte å gi meg i kast med rengjøring, igrunn. Burde burde burde... Til helgen kanskje. -.-' *sukk* skulle noen ganger (les: ganske ofte, igrunn) ønske jeg var slik en kjemperik frue som kunne rutte med egen hushjelp. Jeg er altfor altfor lat på husmorsfronten altså.

Men nå ble dette egentlig bare en hel masse tilfeldige ord spredt over en side. Det får gå for denne gang, også satser vi på at neste innlegg kanskje blir litt mer forståelig!

Hybelkaninen takker for seg, og setter igang med oppvasken! *bretter opp ermene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...