AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Er det mye vits i å anmelde at man er blitt dopet ned på byen, når man har påvist det ved urinprøve og vet hvem som ga dopet til en?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Er det mye vits i å anmelde at man er blitt dopet ned på byen, når man har påvist det ved urinprøve og vet hvem som ga dopet til en? Ja det bør du gjøre! Dette kan skje med flere! 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 ja... hva har du å tape på det? 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Jeg bor på et lite plass hvor alle kjenner alle, og så er jeg litt redd for ikke å bli trodd på. Men jeg må vel prate med politiet om det. Det var en virkelig skremmende opplevelse, og selvfølgelig tenker jeg på at han da får muligheten til å fortsette hvis jeg ikke anmelder. Er det noen med lignende erfaring her?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Vet du hva du ble dopet med med? Uansett ville jeg ha anmeldt det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå