Romilo Skrevet 28. desember 2011 #1 Del Skrevet 28. desember 2011 Tenkte jeg skulle oprette en dagbok, jeg også! Ikke ta deg nær av ting her inne, jeg er en tenåring med hodet proppfullt av tull, forvirring og meninger. Denne kommer til å handle om hva jeg tenker om saker og ting, og jeg kommer antageligvis til å skrive en hel haug av sitater- fordi jeg elsker dem! Mottoet mitt er "I am a rebel, but I do it with class." Det har vært det en stund... Det vil si at på overflaten kan jeg virke veldig uskyldig og snill, men under skallet er jeg stadig på vei til å gjøre noe litt på kanten... Nobody can teach me who I am. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 1. januar 2012 I går var det hore-fest! Startet med at jeg hadde på meg korsett og høytlivsbukser, fjortissminke og rettet håret. Til vanlig bruker jeg verken sminke eller har rett hår, så det var litt uvant... Men gøy! Jeg endte med en svær t-skjorte, bukser og en skinnende vest. Vi var også ute og så på raketter som naboene skøt opp! Og så spiste vi masse godteri Kjempekoselig nyttårsaften! - 2012, please be better! - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2012 While the world is spinning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå