AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Hei Dette er kanskje et litt dumt spørsmål, men hvordan vet man egentlig når man får orgasme? Det er jo selvsagt individuelt akkurat hvordan man føler det, men er det noen sikre tegn? Jeg tror jeg kommer, for det er en skikkelig deilig følelse i hele kroppen, og jeg får den "tissefølelsen". Eller kommer den tissefølelsen rett før man kommer? Føler meg skikkelig dum som spør Jeg er en jente på 18, om det er av relevant informasjon.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Oi.. Sånn går det når jeg ikke konsentrerer meg fullt og helt når jeg skriver skal selvfølgelig være der i stedet for
tøydokka Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har aldri vært i tvil om dette. Det er så jeg vil si at viss du tviler på om du har fått orgasme, så har du sannsynligvis ikke det.. men for all del- folk er forskjellige og jeg kan ta feil. Får heller ingen "tissefølelse" i forbindelse med orgasmen. Vet noen får det ved g-punktstimulering, da penis gjerne presser mot urinblæren. Under og etter orgasme får man muskelsammentrekninger i underlivet. Som om man gjør knipeøvelser, men musklene trekker seg sammen av seg selv/automatisk. Du kan kjenne etter om dette skjer neste gang..
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Hm, kan vel egentlig ikke si annet enn at jeg ikke var det spor i tvil da jeg fikk orgasme første gang 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har aldri vært i tvil om dette. Det er så jeg vil si at viss du tviler på om du har fått orgasme, så har du sannsynligvis ikke det.. men for all del- folk er forskjellige og jeg kan ta feil. Får heller ingen "tissefølelse" i forbindelse med orgasmen. Vet noen får det ved g-punktstimulering, da penis gjerne presser mot urinblæren. Under og etter orgasme får man muskelsammentrekninger i underlivet. Som om man gjør knipeøvelser, men musklene trekker seg sammen av seg selv/automatisk. Du kan kjenne etter om dette skjer neste gang.. TS her. Kan skjønne hvorfor du tenker det, ville vel tenkt det selv. Men greia er at jeg er ganske sikker, men er ikke helt sikker allikevel. Ok, dette er nesten umulig å forklare. Om det jeg føler er orgasme (som er ganske digg), får jeg i hvert fall flere enn 1, 2, og 3 orgasmer under samleie. Jeg er vel ganske sikker på at det er det, men i stedet for å se på formelle sider som klaraklok, osv, ville jeg høre hvordan orgasmen føles for folk på KG Men ja, er jo åpenbart ganske individuelt.
meca Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Jeg tror nok at også jeg var ganske sikker første gangen jeg fikk orgasme - uten at den egentlig var noe å hoppe i taket over (hvilket den forsåvidt fortsatt ikke er...). Som tøydokka sier, er muskelsammentrekningene en ganske god pekepinn på om man faktisk får det, så dét kan du jo gjerne sjekke om du får
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Hos meg begynner det med en deilig følelse i hele kroppen, jeg klarer ikke å holde kjeft og så iler det gjennom hele kroppen fra hårbunnen til tærne (som regel mest på venstre side av en eller annen grunn), jeg spenner hele kroppen og så kulminerer det i muskelsammentrekninger i skjeden og underlivet. Sammentrekningene er noen ganger bare noen få og ikke så sterke, andre ganger er de veldig sterke og kan vare veldig lenge, da får jeg som regel sprutorgasme samtidig. Jeg var ikke i tvil første gangen jeg opplevde dette
AnitaB Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 (endret) Trust me, you'll know. Når det skjer vil det ikke herske noen tvil. Og etter all sannsynlighet vil du resten av ditt liv bare ønske mer og mer Lykke til! Ikke stress med det, det vil komme av seg selv. Hvis ikke - ring meg. Endret 29. desember 2011 av AnitaB
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå