AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Har brukt Venlafaksin i 2 1/2 år nå og skal trappe ned og slutte med de. Har vært frisk lenge og legen mener at jeg kan slutte med de nå Brukte på det meste 225mg men de siste månedene har jeg bare brukt 75 mg. I dag tok jeg kun 27,5 mg og skal bruke det en uke og deretter ta en tabl annerhver dag en uke før jeg slutte helt. Det er i alle fall planen. Men jeg har hørt vannvittige skrekkhistorier om hvordan det er å slutte med venlafaksin. Og er litt bekymra nå. Merker at jeg er veldig surrete i hodet, svimmel og det strammer liksom inni hodet. Noen andre her som har slutta med venlafaksin (samme som effexor) og som kan gi meg tips om hva jeg kan gjøre for at nedtrappingen skal gå mest mulig smertefritt?
Virrevarr Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Hææi. Jeg går på Efexor 225mg faktisk, og jeg kjenner mange som har trappet ned og sluttet. Litt bivirkninger må du nok regne med, men du skal nok ikke gå å vente på det værste Plagene du beskriver nå er de samme som jeg opplever om jeg glemmer meds for lenge.. Tviler på at det blir mye værre enn det om du trappen ned sakte nok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå