AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Er ca 170 lang go veier 66 kilo.. i desember har jeg gått ned tre kilo og jeg har faktisk ikke spist på to dager fordi jeg føler meg så feit/orker ikke mat.. Hva veier du og hvor høy er du?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Fy! Å ikke spise er jo det dummeste du kan gjøre. Du hærper hele forbrenningen og gjør at kroppen tar opp mer når den først får noe. Så igjen *smekk på lanken*. Spis heller normalt. Ikke veier du for mye heller. 5
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Er 176 og veier 58. Er tynn og har 0 pupper. HELT flat. Helt helt helt flat, og det har jeg komplekser for. Tro meg, du vil ikke være tynn! Jeg bytter lett kropp med deg. Kjenner mange som er like tynne som meg, men ingen som ikke har NOEN pupper. Lurer på om det er noe galt med meg. Folk sier det er lett å legge på seg, og at jeg lyver når jeg sier jeg har prøvd. "Det er bullshit, det er bare å spise litt sjokolade hver dag så får du nok kalorier til å legge på deg". Har hørt det så mange ganger, men det funker faen ikke. Føler meg som en 14 år gammel gutt. I tillegg har jeg et stygt ansikt. Ja, fuck my life. Du har ingenting å klage over. Du har sikkert et pent ansikt med fine kinnbein/bollekinn og fine pupper. Og til alle som tenker: utseendet er ikke alt... si det når du faktisk har opplevd hvordan det er å virkelig være stygg. HILSEN DMREEGP 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Neivel. Da har vel ikke noe DU noe på klage over heller. 1
Gjest samsung Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Trenger ikke ta deg nær av det. Bare sier at jeg lett ville byttet.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 159, 80kg. Feit og glad Poster som anonym siden TS som lurer på hva folk veier selv postet som anonym nå vet du hva en person på KG veier, men ikke hvem jeg er
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Er ca 170 lang go veier 66 kilo.. i desember har jeg gått ned tre kilo og jeg har faktisk ikke spist på to dager fordi jeg føler meg så feit/orker ikke mat.. Hva veier du og hvor høy er du? Hva betyr egentlig "Veier jeg for hvor"? 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Lurer da på om jeg er normalvektig, for jeg føler meg ikke sånn
Gjest badeand1 Skrevet 3. januar 2012 #10 Skrevet 3. januar 2012 Lurer da på om jeg er normalvektig, for jeg føler meg ikke sånn Du er normalvektig.
seilice Skrevet 3. januar 2012 #11 Skrevet 3. januar 2012 Er like høy som deg, og veier det samme som deg. :-) 170 og 65kg
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #12 Skrevet 3. januar 2012 Er ca 170 lang go veier 66 kilo.. i desember har jeg gått ned tre kilo og jeg har faktisk ikke spist på to dager fordi jeg føler meg så feit/orker ikke mat.. Hva veier du og hvor høy er du? Jeg er 177 og veier like mye som deg ...
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #13 Skrevet 3. januar 2012 Lurer da på om jeg er normalvektig, for jeg føler meg ikke sånn Om du er 170 høy, skal du veie et sted mellom 50-70 kg. Det spørs på benbygning og hvordan du er bygd. Noen er veldig spebygd, noen er normal og noen er kraftig bygd. Noen har noen kg for mye på kroppen... Skal du ned i vekt gjør du det på den rette, sunne måten. Inn med proteiner, fett,(spis deg mett på protein og fett) frukt, grønt, bær, vann ... Ut med sukker, hvetemel(pasta, brød, boller ... osv )
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #14 Skrevet 3. januar 2012 Lurer da på om jeg er normalvektig, for jeg føler meg ikke sånn Om du er 170 høy, skal du veie et sted mellom 50-70 kg. Det spørs på benbygning og hvordan du er bygd. Noen er veldig spebygd, noen er normal og noen er kraftig bygd. Noen har noen kg for mye på kroppen... Skal du ned i vekt gjør du det på den rette, sunne måten. Inn med proteiner, fett,(spis deg mett på protein og fett) frukt, grønt, bær, vann ... Ut med sukker, hvetemel(pasta, brød, boller ... osv )
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #16 Skrevet 3. januar 2012 TS her. Er visst 175.. lenge sden jeg har målt meg, ja..
Gjest *Maja* Skrevet 4. januar 2012 #17 Skrevet 4. januar 2012 Det finnes ingen fasit på hva som er rett vekt til enhver person. Gener, beinbygning etc spiller inn. Folk kler rett og slett vekt forkjellig. Om du føler deg uvel i din egen kropp så er det bare du som kan gjøre noe med det. Start å trene og spise sunt og variert. Ha en dag i uka der du koser deg med noe ekstra til middag og noe snacks på kvelden. Ved å ikke spise noe vil du i starten kun miste vann og muskelmasse og så etterhvert blir radmager og med masse hår i ansikt og på kroppen(da kroppen produserer ekstra hår/dun for å beskytte seg mot kulde) Du vil heller ikke bli stram og fit av å sulte deg.
antibac Skrevet 4. januar 2012 #18 Skrevet 4. januar 2012 Jeg er 163 og veier 64 kg. Jeg skal i første omgang ned til 60, så tar jeg det derfra. Jeg har veid så mye som 82 kg, da var jeg ganske feit, MEN, jeg gikk ikke ned kiloene ved å la være å spise! Spis normalt, tenk på hva du stapper i trynet og TREN.
Gjest Bond Skrevet 4. januar 2012 #19 Skrevet 4. januar 2012 Kjære Anonym bruker, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen, Bond
Fremhevede innlegg