Gå til innhold

Oppladbar støvsuger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en slik av typen nilfisk....

2stk katter, 1stk mann og 2stk barn. Funker som bare det syntes nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn itilegg til den vanlige, og bruker den f.eks. til teppe i stua og under kjøkkenbordet etter mat. Når jeg skal støvsuge hele huset foretrekker jeg den vanlige fordi den er lettest å "styre". Men den oppladbare suger veldig godt.

Siden det er elkjop kan du vel kjøpe den og prøve, også levere tilbake hvis du ikke er fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo veldig bra ut :)

Er det mulig å ta av munnstykket, eller tar den støv i hjørner/under sofa også?

Skal iallefall til byn og forhøre meg idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne for noen måneder siden. Målet var å ha en støvsuger som står klar hele tiden og som lett kan ta seg av støvfellene (som alle hus har noen av vil jeg tro).

http://cdon.no/elektronikk/electrolux_new_ergorapido_2-i-1_plus_zb2904x_handheld-14994863

Fungerer veldig bra, men erstatter ikke en vanlig og kraftigere støvsuger til alle ting (f.eks sand og fin grus). Den har lys nede ved foten, noe jeg trodde bar var noe dill, men dette fungerer overraskende bra under skap, senger ol.

ps: Prisen på denne er langt lavere hos cdon enn hos elkjop. 1090 vs 1599

Link til elkjop

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/stovsuger/ZB2904X/electrolux-stovsuger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sånn en for en liten stund siden. Synes den var kjempeDÅRLIG. Tok ikke opp en dritt av støv og hundehår:s Måtte jo kjøre over samme plassen 15ganger før den fikk opp støvet!

Anbefales ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...