AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #21 Skrevet 29. desember 2011 Olian Den var ny. Har du laget det selv? 3
Hybelkanin Skrevet 29. desember 2011 #22 Skrevet 29. desember 2011 Den var ny. Har du laget det selv? Hihihi BUSTED! Ja, spilte rollespill en gang, og funderte langt og lenge på navn til alven min. Endte tilslutt opp med Olian, og har helt siden den gang syntes det var vakkert. ^_^ Prøver å prakke det på diverse venninner også, men ingen vil ha det, så jeg får vel kanskje heller bare spare det til den dagen jeg kanskje får en liten pjokk.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #23 Skrevet 29. desember 2011 Adrian Leo Olian Mattheus Julian Tristan Daniel Lucas Cato Didrik ^ Disse synes jeg er fine Kunne skrevet fler, men ugh... trøtt! Lykke til med navnevalg!! <3 Tuller du? Det første jeg tenker når jeg hører "Leo" er løve. Og Leon også da, fytti katta!
Meaty Skrevet 30. desember 2011 #24 Skrevet 30. desember 2011 Fan er det med at alle skal kalle ungen sin for Noah eller Leander nå til dags? Synes det er de eneste navnene jeg ser på slike navnetråder. Kall ungen din noe normalt. Eirik Magnus Thomas Jan Henrik Jonas Tommy Andreas Alex Halvtåringen min heter Tommy. Jeg tror det navnet blir skikkelig eksklusivt når han begynner på skolen, for alle andre heter Lukas, Elias, Chrisander eller Matteus.
tiini Skrevet 30. desember 2011 #25 Skrevet 30. desember 2011 Hvis noen presenterer seg som Mimir er det definitivt en muslim, og som følgelig havner nederst i søknadsbunken. Muslim faktisk? Mimir er vel at veldig gammelt NORSK navn 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #26 Skrevet 30. desember 2011 Ville aldri kalt ungen min et veldig populært navn, i alle fall ikke et motenavn. Det er ikke så kult når fem unger i klassen heter det samme.. Guttenavn jeg liker godt: Are, Eirik, Asbjørn, Erlend, Edward, Einar, Tarald, Håkon, Henrik, Imre.
Timseh Skrevet 30. desember 2011 #28 Skrevet 30. desember 2011 Noah er oppbrukt...Hva med disse: Imre Elliot Emmett Arian Even Kjempefine! Liker også Imre, men det er vel fordi min sønn heter Emre
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #29 Skrevet 30. desember 2011 Noa syns jeg passer særdeles dårlig som del av et dobbeltnavn. Trolig vil vel de fleste glemme hvor det kommer fra med tiden, men enn så lenge forbinder vel de fleste fremdeles Noa med arken og syndefloden. For meg blir derfor Noa-Leander sammenlignbart med Jesus-Alexander eller Moses-Matteus. Og ja, det er mange godt innarbeidede bibelske navn som går greit som dobbeltnavn - men enn så lenge syns jeg ikke Noa er ett av dem.
Hybelkanin Skrevet 30. desember 2011 #30 Skrevet 30. desember 2011 Jeg synes igrunn Noa Leander klinger fint.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #32 Skrevet 30. desember 2011 Fredrik Henrik Tobias Sander Oliver Sebastian Morten Benjamin Anderas Kristian Endre Andre Ole
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #33 Skrevet 30. desember 2011 Aron er fint synes jeg, det skal min neste hete, om det blir en gutt
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #36 Skrevet 31. desember 2011 Didrik og Sondre er mine to favoritte guttenavn. Heldigvis er de ikke så populære nå.
fruBeist Skrevet 31. desember 2011 #37 Skrevet 31. desember 2011 Tuller du? Det første jeg tenker når jeg hører "Leo" er løve. Og Leon også da, fytti katta! Og det er mye verre å ha et navn som betyr løve, enn f.eks Bjørn? 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2011 #38 Skrevet 31. desember 2011 Gregers Einar Amund Eigil Askil Eskil
Hybelkanin Skrevet 31. desember 2011 #39 Skrevet 31. desember 2011 Og det er mye verre å ha et navn som betyr løve, enn f.eks Bjørn? Eller hva med Rein? Vil da mye heller at min sønn skal bli sammenlignet med savannens Konge, enn med Rudolf!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #40 Skrevet 1. januar 2012 Prøv å tenke hvordan engelskuttalen blir av navnet også. Noen jeg kjenner hadde bestemt se for Arian inntil noen engelske venner bare: "Arian??" - altså på engelsk "arisk". Som i arisk opprinnelse. Kan fort blir litt nazistiske vibber av slikt - så de byttet. Ungene skal tross alt bli voksne også, endel velger jo navn som er lagd for babyer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå