AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Heisann! Jeg trenger hjelp til å finne et fint navn til gutten jeg venter snart. Jeg er utrolig kresen, har tråla igjennom liste på liste med navn, og googla guttenavn som bare søren. Allikevel har jeg ikke klart å finne noe jeg syns er 100 % fint, lurte derfor på om dere vil hjelpe meg med noen forslag? Det kan jo hende at noen der ute sitter på et fint navn som jeg ikke har hørt Jeg liker veldig godt navnet Noah da, har dere noen gode forslag til navn som passer med Noah? Hadde vært fint med dobbeltnavn, selvom det er vanskelig nok å finne enkelt
Kåt på agurk Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Fan er det med at alle skal kalle ungen sin for Noah eller Leander nå til dags? Synes det er de eneste navnene jeg ser på slike navnetråder. Kall ungen din noe normalt. Eirik Magnus Thomas Jan Henrik Jonas Tommy Andreas Alex 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Noah Alexander Noah August Noah Kornelis Noah Kornelius Noah Kristoffer/Christopher Noah Eindride Noah Nathaniel Noah Esekiel Noah Konstantin Noah Johannes
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Fan er det med at alle skal kalle ungen sin for Noah eller Leander nå til dags? Synes det er de eneste navnene jeg ser på slike navnetråder. Kall ungen din noe normalt. Eirik Magnus Thomas Jan Henrik Jonas Tommy Andreas Alex Noah og Leander ER vel normalt når "alle" kaller barna sine dette. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Heisann! Jeg trenger hjelp til å finne et fint navn til gutten jeg venter snart. Jeg er utrolig kresen, har tråla igjennom liste på liste med navn, og googla guttenavn som bare søren. Allikevel har jeg ikke klart å finne noe jeg syns er 100 % fint, lurte derfor på om dere vil hjelpe meg med noen forslag? Det kan jo hende at noen der ute sitter på et fint navn som jeg ikke har hørt Jeg liker veldig godt navnet Noah da, har dere noen gode forslag til navn som passer med Noah? Hadde vært fint med dobbeltnavn, selvom det er vanskelig nok å finne enkelt Kresen? Når du velger et navn som halvparten av alle guttene i barnehagen kommer til å ha? 7
Gjest imli Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Sjå litt vekk frå topplistene? Sjekke topplistene frå t.d 30, 40, 50 år tilbake, då finn du nok andre namn enn kva som er populært no, kanskje du finn noko du likar der? Sjekke kva forfedrene dine heitte - kanskje finn du eit fint namn som oppkalling? Viss du les bøker eller ser filmar, kanskje du kjem over fine namn der? Spørre familie og vener kva namn dei har som favorittar?
Mamaloco Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 Vi vurderte også Noah til vår første sønn, men jeg synes Noah er finest alene jeg da. Kommer iallefall ikke på noe jeg synes kan passe til Noah. Ellers støtter jeg Imli sitt innlegg, se langt vekk ifra topplistene, og prøv å søk inspirasjon i filmer eller bøker
tiini Skrevet 28. desember 2011 #9 Skrevet 28. desember 2011 Heisann! Jeg trenger hjelp til å finne et fint navn til gutten jeg venter snart. Jeg er utrolig kresen, har tråla igjennom liste på liste med navn, og googla guttenavn som bare søren. Allikevel har jeg ikke klart å finne noe jeg syns er 100 % fint, lurte derfor på om dere vil hjelpe meg med noen forslag? Det kan jo hende at noen der ute sitter på et fint navn som jeg ikke har hørt Jeg liker veldig godt navnet Noah da, har dere noen gode forslag til navn som passer med Noah? Hadde vært fint med dobbeltnavn, selvom det er vanskelig nok å finne enkelt Kresen ja.. Noah er jammen et veldig vanlig navn, å står best alene. Ikke velg Andre, Alexander, Leander etc.! da blir det litt for mange 10påtopp- navn..
Frustrertpike Skrevet 29. desember 2011 #14 Skrevet 29. desember 2011 Noen av mine favoritter er Tarald, Kasper, Mimir, Paul, Olai, Even & Trym:)
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #15 Skrevet 29. desember 2011 Er det virkelig sant? Skikkelig gubbenavn. Tenker på en mann med langt hvitt skjegg. Gubben Noa beit seg i tåa så det gjorde vondt Så kom doktor Brille, surra på ei fille Gubben Noa beit seg i tåa så det gjorde vondt 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #16 Skrevet 29. desember 2011 Noen av mine favoritter er Tarald, Kasper, Mimir, Paul, Olai, Even & Trym:) Hvis noen presenterer seg som Mimir er det definitivt en muslim, og som følgelig havner nederst i søknadsbunken. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #17 Skrevet 29. desember 2011 Noah er oppbrukt...Hva med disse: Imre Elliot Emmett Arian Even Kjempefine!
Gjest Badabing Skrevet 29. desember 2011 #18 Skrevet 29. desember 2011 Hvis noen presenterer seg som Mimir er det definitivt en muslim, og som følgelig havner nederst i søknadsbunken. Eh, nei. Det er et norrønt navn. Jeg synes også Noah er finest alene, det passer ikke som dobbeltnavn. Men det begynner å bli veldig oppbrukt.
Hybelkanin Skrevet 29. desember 2011 #20 Skrevet 29. desember 2011 Adrian Leo Olian Mattheus Julian Tristan Daniel Lucas Cato Didrik ^ Disse synes jeg er fine Kunne skrevet fler, men ugh... trøtt! Lykke til med navnevalg!! <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå