Gå til innhold

Har helt angst pga blødningene :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

det begynner å bli 2 månder siden jeg gjennomgikk en medsinsk abort, jeg har har hatt non-stop blødninger siden med sterke magesmerter. har googla litt nå og leser historier om folk som har forsatt vært gravide, jeg har da ikke tatt noe graviditets test for jeg fikk beskjed om at alt var i sin skjønneste orden og at alt gikk som det skulle dagen jeg var i sykehuset og fikk aborten i gang satt.

noen som har erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det begynner å bli 2 månder siden jeg gjennomgikk en medsinsk abort, jeg har har hatt non-stop blødninger siden med sterke magesmerter. har googla litt nå og leser historier om folk som har forsatt vært gravide, jeg har da ikke tatt noe graviditets test for jeg fikk beskjed om at alt var i sin skjønneste orden og at alt gikk som det skulle dagen jeg var i sykehuset og fikk aborten i gang satt.

noen som har erfaringer rundt dette?

Var det noe i svaret i forrige innlegg om dette som du ikke skjønte?? RING legen. Ingen andre kan hjelpe deg med problemet.

Skrevet

Hei. Jeg har aldri tatt abort selv, men kjenner folk som har det og etter det de har sagt har de hatt blødninger en liten stund etter aborten. Hvis du har blødd hele tiden i to måneder og har veldig vondt og er bekymret, synes jeg absolutt du burde snakke med legen din.

Skrevet

har sykehuset nå, men fikk beskjed om å ta graviditets-test, det er ikke akkurat noe jeg har liggende her og om du syns det er så forbanna at jeg skriver flere ganger om det så kan du la vær å svare. jeg ville bare høre om det var flere som har opplevd det samme for jeg har en smule panikk akkurat nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...