Gå til innhold

BH på under sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns gutter det er kjipt/dumt hvis man beholder bhen på seg under sex? Jeg har litt komplekser for puppene mine og synes de ser finere ut med bh på.... Så er det greit for dere gutter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste synes det er kjipt.

• Liker 3
Skrevet

noen som tenner på sex med klær, men for de fleste er det vel å foretrekke uten?

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Syns gutter det er kjipt/dumt hvis man beholder bhen på seg under sex? Jeg har litt komplekser for puppene mine og synes de ser finere ut med bh på.... Så er det greit for dere gutter? :)

For å være ærlig : Nei det er ikke greit.

Samtidig skal en ikke kimse av komplekser.

Men vil du virkelig leve hele livet med bhen på under sex?

Du sier ikke noe om hvorfor du har komplekser, men dette sitter som regel i kvinnens hode, og kun der.

Vi menn blir aldri voksne på det punktet. Når vi endelig blir avvent med pupp som små, ja så bruker vi tenårene og hele vårt voksne liv på å få muligheten til å sutte på godsakene igjen.

En gutt/mann som elsker deg for den du er, ser ikke hva det enn er som gjør at du har komplekser for brystene dine.

Vi vil kose med de, suge på brystvortene, massere de, nyte synet av at de duver mens dere rir oss..

Vi vil ha kvinner som slipper seg løs, ikke kvinner som har bh på under sex, trekker en flipp av dyna over magen for å skjule strekkmerker, eller nekte oss å utføre oralsex på dere fordi "det er jo der tisset kommer ut"...

En mann som er voksen i huet bryr seg ikke om du har store eller små brystvorter, store kjønnslepper, bollemus, flat mus, bakovermus, sjokolademus, trekkoppmus whatsoever....

Vi blir sammen med dere fordi dere er nettopp den dere er.

Og uansett hva slags komplekser dere måtte ha, ønsker vi bare at dere kommer over det og slipper dere løs..

Men da må vi også få muligheten til å nyte dere akkurat sånn dere er, hverken mer eller mindre..

• Liker 41
Skrevet

Her går alltid BH av under sex :)

Gjest Bustenskjold
Skrevet (endret)

noen som tenner på sex med klær...

I de rette situasjonene kan det være svært så opphissende det også da :lur:

Endret av Bustenskjold
  • Liker 2
Skrevet

Kan love deg at nesten uansett hvordan puppene dine ser ut så faller de i smak hos gutten ;)

• Liker 3
Skrevet

Du sier ikke noe om hvorfor du har komplekser, men dette sitter som regel i kvinnens hode, og kun der.

Vi menn blir aldri voksne på det punktet. Når vi endelig blir avvent med pupp som små, ja så bruker vi tenårene og hele vårt voksne liv på å få muligheten til å sutte på godsakene igjen.

En gutt/mann som elsker deg for den du er, ser ikke hva det enn er som gjør at du har komplekser for brystene dine.

Vi vil kose med de, suge på brystvortene, massere de, nyte synet av at de duver mens dere rir oss..

Vi vil ha kvinner som slipper seg løs, ikke kvinner som har bh på under sex, trekker en flipp av dyna over magen for å skjule strekkmerker, eller nekte oss å utføre oralsex på dere fordi "det er jo der tisset kommer ut"...

En mann som er voksen i huet bryr seg ikke om du har store eller små brystvorter, store kjønnslepper, bollemus, flat mus, bakovermus, sjokolademus, trekkoppmus whatsoever....

Og uansett hva slags komplekser dere måtte ha, ønsker vi bare at dere kommer over det og slipper dere løs..

Men da må vi også få muligheten til å nyte dere akkurat sånn dere er, hverken mer eller mindre..

Kunne ikke vært mer enig!!! :Nikke:
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!!! :Nikke:

Godt å høre at du også liker pupper :)

• Liker 3
Skrevet

Veldig bra skrevet!

• Liker 3
Skrevet

Godt å høre at du også liker pupper :)

Åjada, har dem jo selv, så må jo være glad for det jeg er så heldig å få ta på hver dag :lur:

Skrevet

Herlig, tusen takk for svar! Spesielt Bustenskjold som skrev veldig fint :) har komplekser for dem fordi de er ganske små og spisse... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Små og spisse, store og runde, det er flotte pupper uansett :) Hvem har sagt at det er de store og runde som er det perfekte da?? ;)

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

har komplekser for dem fordi de er ganske små og spisse... :sjenert:

Ingen grunn til å ha komplekser for det.

Kvinnebryst er herlige uansett størrelse, så her er det bare en ting å si :

Slipp fangene fri, det er jul! :)

• Liker 1
Skrevet

Herlig, tusen takk for svar! Spesielt Bustenskjold som skrev veldig fint :) har komplekser for dem fordi de er ganske små og spisse... :sjenert:

Det du bør heller fokusere på hva som gir deg god følelser. Liker du at de blir berørt under sex, kanskje ømme skyss?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid hatt komplekser for puppene mine - asymmetriske som de er med stort areolaområde.

Likevel har jeg sex med lyset på og tar BH`en av - rett og slett fordi de mannfolka jeg har vært borti har virket å være ganske så opptatt av å leke med puppene.

Har faktisk fått komplimenter for dem også av en eks-kjæreste - om det var fordi han merket en usikkerhet vites ikke, men jeg sa selv aldri noe negativt om dem, og han sa det lenge etter det var blitt slutt.

Jeg trøster meg med at om de ikke er så flotte å se på, er de iallefall gode å ta på :fnise:

Synes også å merke at min nåværende får ganske så tallerkenøyne og dyp pust og blir veldig engasjert når jeg bruker dem litt aktivt under sex, så noe må jo fungere.

Ta BH`en av, og bare gi blaffen i komplekser. Ikke så lett å gjøre alltid, men øvelse gjør mester.

• Liker 3
Skrevet

Med andre ord, du har null niks og ingenting å ha komplekser for...

• Liker 2
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Med andre ord, du har null niks og ingenting å ha komplekser for...

Nemlig!

Jeg har alltid hatt komplekser for puppene mine

Og det gjelder for deg også :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...