Gå til innhold

Once upon a time


Rights

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den begynner på TV Norge, premiere 1 januar :) Jeg skal helt klart se den, jeg digger sånne serier! Og det er skaperne av LOST som står bak, da MÅ det jo være bra ;)

Gleeeeder meg! :popcorn:

Endret av Mamaloco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Consensio

Liker serien godt. Syns den falt litt noen episoder uti, men det tar seg opp igjen.

Elsker eventyr og syns det er en artig måte å modernisere det litt.

Akkurat som med Grimm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Har bare sett 2 episoder, men det virker jo veldig spennende.

Håper bare fortsetter sånn de har gjort til nå, og at de ikke blir sånn Lost-aktig, hvor alt bare sklir helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett de 8 første episodene, syntes ikke det sklir ut enda hvertfall, alt nøstes opp litt etter litt, i hver episode. I Lost var det så sykt irriterende at man aldri fikk vite helt svaret på diverse ting.. var nesten som om de som lagde serien ikke helt visste det selv engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de 8 første episodene, syntes ikke det sklir ut enda hvertfall, alt nøstes opp litt etter litt, i hver episode. I Lost var det så sykt irriterende at man aldri fikk vite helt svaret på diverse ting.. var nesten som om de som lagde serien ikke helt visste det selv engang..

Tror ikke de visste det selv nei, de skulle jo opprinnelig bare lage èn sesong. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett de 8 første episodene (den 9. kommer 19. januar) og er veldig fornøyd. Var skeptisk på forhånd hvordan de skulle takle dette, men synes de gjør det på en fortreffelig måte.

Legg merke til hva som skjer når tittelen kommer opp. Det er forskjellig fra gang til gang og har noe med episoden å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett de 8 første episodene (den 9. kommer 19. januar) og er veldig fornøyd. Var skeptisk på forhånd hvordan de skulle takle dette, men synes de gjør det på en fortreffelig måte.

Legg merke til hva som skjer når tittelen kommer opp. Det er forskjellig fra gang til gang og har noe med episoden å gjøre.

Haha, det har jeg ikke merket enda, men siden jeg ser på det på TVNorge på søndager får jeg vente til søndag og se etter da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste skuespillerne er så "sukkersøte" om jeg kan si det slik. Men det lager bare en herlig sjarm over hele serien synes jeg.. :)

Starter episode 9 om noen minutter.. mandagens høydepunkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett små klipp av reklame for serien og da ser det skummelt ut. Er serien skummel?

Jeg er skikkelig pinglete og vil ikke se skumle serier eller filmer. Men samtidig så ser det spennende ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det høres betryggende ut. Da kan jeg tørre å se på den.

Takk!

(jeg er så pinglete at det er rent flaut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også pinglete, og takler ikke skumle serier/filmer. Har ingen problemer med denne serien, synes den er søt og spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...