Gå til innhold

Ingen Hobbiten før neste desember 2012?


Meridian

Anbefalte innlegg

Jeg var helt sikker på at Hobbiten skulle komme på kino den 14.des iår, og hadde gledet meg til å gå på den i romjulen. :popcorn:

Men så ser jeg at den ikke skal gå før 14.des 2012???

Jeg ble så skuffet ... det var en skikkelig nedtur å høre. :grine:

Får iallfall tid til å lese boken en gang til både på engelsk og norsk ... gjerne flere ganger også!

Noen som føler det samme som meg, der ute?

Endret av Bølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ventet i spenning bare på traileren jeg da, så har nesten skjønt at det er en stund til filmen kommer. Men synes det er himla lenge å vente, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symes også at det blir lenge å vente. Og når man ser traileren, så virker det jo som filmen er laget ferdig allerede, så hvorfor må vi vente et helt år på å få se den..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De begynte å filme først i mars i år, og er ikke ferdig med filmingen før ca. nå. Etter filming er det jo alt mulig av etterarbeid som må gjøres, og i tillegg går vel arbeidet tregere fordi de lager to filmer på en gang. Tipper dog at de blir ferdig noe før premieren, men på såppas store produksjoner er vel vanlig å sette premieren til et bestemt tidspunkt ift. tema, seertall osv. Har vel også noe å gjøre med at lotr-filmene også kom i desember i sin tid.

Men er vel vanlig at trailerne slippes før filmen er ferdig produsert. Det vi ser på traileren er jo veldig korte klipp, tross alt. Den bl vel også klipt ferdig for å vises som kinotrailer til PJs film tintin.

Endret av Viljaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symes også at det blir lenge å vente. Og når man ser traileren, så virker det jo som filmen er laget ferdig allerede, så hvorfor må vi vente et helt år på å få se den..? :)

Vi fpr nok bare se de ferdige delene i traileren. Det er nok 'en del' CG som skal inn i en film so Hobbiten. Og det tar myyyyyyyyye lenger tid enn det gjør å spille inn scenene som har menneske skuespillere i dem!

Tror den blir bra uansett hvor lenge jeg må vente... :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad i boken, og er litt redd for at filmen kommer til å ødelegge den for meg. Ser jo allerede nå at de har endret på en del ting, f.eks. Galadriel og Legolas, som vi ikke kjenner før i Ringenes Herre. Så er veldig spent på hvilke roller de skal ha i filmene. Legolas kommer jo opprinnelig fra Mirkwood, så kan jo hende vi ser noe til han der, men det blir jo rart...

Men er veldig glad for at de har delt den opp i to deler, jeg skulle gjerne ha sett at de delte opp LOTR i 6 deler (der er jo bøkene også delt i to), slik at de kunne ha fått med seg enda mer av de fantastiske bøkene på film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...