Gå til innhold

Sex med fetter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun har fortalt oss at både hun og fetteren er 16 år. Gå litt tilbake i tråden. :)

Ooops. Begynner visst å bli litt trøtt her.

Uansett. Sex med familie = BAD. M'kay ?

Når man er 16 og kåt kan man finne på mye rart som man angrer på i etterkant. Det er ikke verdt det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye over at dere er i slekt, iallefall ikke på den måten at jeg mener det er utelukende ekkelt. Det kommer jo helt an på hvor nært forhold dere har.

Men dere er fortsatt veldig unge, og selv om dere begge bare er ute etter sex kan dette bli pinlig og komplisert i lang tid fremover, for dere slipper ikke unna hverandre. Det er også en god grunn til å tenke seg godt om.

• Liker 3
Skrevet

Uff... Kjente igrunnen at jeg ble uvel av hele greia jeg.

:forvirret:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Kanskje grunnen til at jeg ikke reagerer nevneverdig på at de er søskenbarn er at jeg ikke har søskenbarn selv, og derfor ikke vet helt hvordan det er meningen at man skal føle.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje grunnen til at jeg ikke reagerer nevneverdig på at de er søskenbarn er at jeg ikke har søskenbarn selv, og derfor ikke vet helt hvordan det er meningen at man skal føle.

Forhold til søskenbarn varierer veldig, noen er oppvokst på samme tettsted og dermed veldig nært forhold, mens andre bor på andre siden av landet og man har ikke mye kontakt.

TS; dette får være helt opp til deg (dere) men notér deg en ting bak øret:

Dere kommer sannsynligvis til å sees mye resten av livet, og når du er eldre er det ikke særlig kult å tenke tilbake på alt man har gjort. Min anbefaling er derfor å la være.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Loven som sier at søskenbarn kan gifte seg med hverandre, skal muligens endres i Norge. Det er jo en del problematikk med tvangsekteskap i multikulturelle miljøer, og myndighetene ønsker at vi som etniske nordmenn skal gå foran med et godt eksempel.

Jeg bare lurer på om det ikke finnes andre gutter TS kan ha sex med i stedet for å hoppe til køys med fetteren sin? Det er ikke galt å ha sex med søskenbarn pr definisjon, men for veldig mange av oss er bare tanken på det ekkelt. Tenk deg veldig godt om før du bestemmer deg, TS.

Skrevet

Herregud, det har vel ingenting å si at man ikke har et nært forhold. Man er jo fortsatt i veldig nær slekt, disse to har jo samme besteforeldre, og deres foreldre er SØSKEN. Om mine barn hadde hatt sex med min brors barn, hadde jeg rett og slett aldri i mitt liv snakket til mitt barn igjen.

Er det greit for et adoptivbarn å ha sex med sin biologiske bror/far, bare fordi de ikke har et "nært" forhold...

Blir rett og slett både kvalm, trist og sint av dette...

Gjest Raindrops
Skrevet

Herregud, det har vel ingenting å si at man ikke har et nært forhold. Man er jo fortsatt i veldig nær slekt, disse to har jo samme besteforeldre, og deres foreldre er SØSKEN. Om mine barn hadde hatt sex med min brors barn, hadde jeg rett og slett aldri i mitt liv snakket til mitt barn igjen.

Er det greit for et adoptivbarn å ha sex med sin biologiske bror/far, bare fordi de ikke har et "nært" forhold...

Blir rett og slett både kvalm, trist og sint av dette...

For min del blir det for nær slekt, og jeg ville nok også holdt meg unna eventuelle søskenbarn. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor dette gjør deg trist og sint. Grunnen til at det nære slektsskapet byr på problemer er jo på grunn av barn, at det er "ekkelt" for en del andre spiller egentlig liten rolle, siden ingen av oss kommer til å fysisk involvere oss i sexen deres på noen måte.

Jeg lurer på hva som får folk til å reagere så sterkt på dette, aldri snakke med dine egne barn igjen? Virkelig?

• Liker 4
Skrevet

Ja virkelig!

Men jeg kommer til å oppdra mine barn bedre, enn at dem skal tro at det er helt fint å ha sex med sin fetter... Jeg syns det er kvalmt, og jeg blir sur over at noen i det hele tatt syns det er noe normalt i det! Det er tross alt snakk om meg og min brors barn...

" at det er "ekkelt" for en del andre spiller egentlig liten rolle, siden ingen av oss kommer til å fysisk involvere oss i sexen deres på noen måte."

Ja så da er det helt greit å ha sex med sin far da, det spiller ingen rolle at det er ekkelt for meg, for jeg skal jo ikke fysisk involvere meg i sexen... Herregud...

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja virkelig!

Men jeg kommer til å oppdra mine barn bedre, enn at dem skal tro at det er helt fint å ha sex med sin fetter... Jeg syns det er kvalmt, og jeg blir sur over at noen i det hele tatt syns det er noe normalt i det! Det er tross alt snakk om meg og min brors barn...

" at det er "ekkelt" for en del andre spiller egentlig liten rolle, siden ingen av oss kommer til å fysisk involvere oss i sexen deres på noen måte."

Ja så da er det helt greit å ha sex med sin far da, det spiller ingen rolle at det er ekkelt for meg, for jeg skal jo ikke fysisk involvere meg i sexen... Herregud...

Selv om du blir sur hadde det vært flott om du klarte å diskutere uten å være aggressiv på meg, jeg prøver bare å sette meg inn i hva folk tenker.

Nei. Jeg sa ingenting om far og barn. Jeg diskuterer problemstillingen som tråden startet med. En far som har sex med barna sine har ingenting med dette å gjøre, så det gidder jeg ikke å kommentere mer.

• Liker 3
Skrevet

Ingen lov mot det, så det får være opp til deg, men tenk om det skulle bli en unge av det da!

Personlig byr det meg plent imot!

Skrevet

At noe er lovlig betyr ikke at det er riktig. Før i tiden var det mer vanlig at folk giftet seg med nære slektninger.

Men nå som det er lett å komme seg ut i verden burde man klare å finne seg noe annet, Også med tanke på at man i dag har kunskap om arv av sykdommer og slikt.

I kulturer hvor folk gifter seg med fettere og kusiner er det radikalt flere som rammes av arvelige sykdommer.

Hvis noen vil gifte seg med fetteren sin får de bare gjøre det, det har jeg ingenting med. Men mitt syn på det er at det er unødvendig.

Og det er ei heller riktig å kalle det incest.

Men at søskenbarn har sex byr meg virkelig imot.

Skrevet

Jeg mener at så lenge begge er frivillige med på det, er det vel ikke noe galt. Men kommer vell også ann på hvor nære de er som familie kanskje.

• Liker 1
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Enkelte ting er det ingen offentlig lov mot, vi har derimot uskrevne lover/regler. Dette er blant de tingene jeg ser på som en uskreven lov. Man har bare ikke sex med en i samme familie! Dere har jo samme besteforeldre, for søren. Burde det ikke ringe noen bjeller hos deg? Hans foreldre er din onkel eller tante!!!

Gjør som du vil, men det fins et hav av gutter der ute. utrolig kåt er du ikke på fetteren din, vel?

Det kommer garantert til å by på problemer etter hvert dersom du ligger med din egen fetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...