Gå til innhold

"stikker" under puppen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gjør såå vondt når det skjer. Er akkurat som noen stikker noe der. Er akkurat under puppen ved bh- kanten. Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Teit spørsmål: har du prøvd å ta av deg bhen ?

Jeg vet desverre ikke hva det kan være....

Endret av Tulling
Skrevet

Det er ikke bhen, er noe på innsiden liksom..

Skrevet

Skal du snart ha mensen? Kan være en hoven kjertel.

Skrevet

Jeg har det samme, bare på høyre siden av høyre pupp. Fryktelig plagsomt, men jeg finner ingen unormalheter eller klumper, så jeg antar at det er ufarlig. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve huske å spørre legen om det neste gang jeg er innom.

Har du hatt det lenge sammenhengende?

Skrevet

muskelsmerte? Prøv magnesium,det virker krampeløsende på muskler.

Skrevet

Mange jenter får disse typen smertene fordi de bruker feil bh størrelse. Det er veldig vanlig, men det er bare muskel smerter. Hvis du er veldig bekymret så gå til legen, men i første omgang ville jeg dratt til en undertøysbutikk å fått dem til å ta mål av deg, for å se om du bruker rett bh størrelse.

Skrevet

Søkte på "stikking i brystet", på google. Da hadde en lommelege svart en dame:

"Det er overhengende sannsynlig at årsaken er muskelspenninger i brystkassen, og om dette er korrekt diagnose for ditt vedkommende, kan du få bekreftet hos din fastlege. Slikt er meget vanlig, helt ufarlig, og det har en utpreget tendens til å forsvinne straks man får rede på hva det er for noe.

Nå vet ikke jeg om smerten sitter i brystkassen din, eller i selve venstre brystet. Hvis du er usikker på dette, dvs at smerten kanskje kommer fra brystet, så bør du for ordens skyld la lege undersøke dette brystet ditt, for å utelukke at smerten kommer fra brystet. Dette anser jeg dog for særs mye mindre sannsynlig.

Mao. så er min konklusjon at dette ikke høres bekymringsfullt ut, men at jeg allikevel synes du skal la lege undersøke deg, så slipper du å tenke noe mer på dette.

Lykke til !"

Kanskje det kan være noe sånn.

http://www.lommelegen.no/779496/stikking-i-brystet

Her er den.

Skrevet

Jeg har det også på venstre side. Jeg spurte en lege en gang, og han sa det var muskelsmerter.

Hadde det for en dag eller to siden. Veldig ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...