Gjest bellabulla Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Ha fått i siste-liten-oppgave å bake kake til et selskap morgen, butikkene åpner 12 her, og i dette huset har de ikke hvit mel en gang, så jeg må på butikken. Kaken skal være ferdig kl 15, så jeg regner med at det da blir 2 - 2,5 timer å lage den på. Noen som har noen tips til kake til 20 personer?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Hva med å lage noe med nøtte eller mandelbunn. Da kan du jo starte tidlig. Suksessterte er jo en slager i selskapssammenheng.
Gjest Luksus Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Ikke lag nøttebunn. Mange er allergiske mot nøtter. Du kan jo lage alle slags kaker på 2 timer, så det er bare å velge og vrake! Dette er den beste sjokoladekaka jeg har smakt. Passer godt til muffins også
Gjest Survival Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 (endret) After Eight Brownies, Gulrotkake, Pai (feks blåbærpai eller Key Lime Pai), Banankake, Daimrullekake, osv. Her finner du nok noe Endret 28. desember 2011 av Survival
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå